Tja dat gaat nu wel nodig worden. Ik heb nu besloten om geen Vodafone branded toestel te kopen. Dat houdt voor mij in dat ik dus overstap naar een sim-only van een andere aanbieder. Ik ben nu wel een beetje klaar met Vodafone! Inmiddels is er alweer een update voor de S5 vandaag uitgerold en Vodafone blijft op zijn r..t zitten niks doen.:@
http://androidworld.nl/nieuws/samsung-galaxy-s5-krijgt-nieuwe-software-update-nederland/
Mocht je interesse hebben om je telefoon unbranded te maken en van de Vodafone meuk af te komen, dan heb ik hierbij een linkje hoe dat te doen:
Galaxy S5 - unbranded maken en gewoon kunnen updaten zonder te hoeven wachten op Vodafone!
Succes allemaal!
StephanD volgens mij heb jij dezelfde?
==========================================
Edit
Direct de firmware gedownload en middels Odin op mijn toestel gezet. Alle Vodafone meuk is nu weg, ik hoefde geen software opnieuw te installeren en ben verder ook niets kwijt. Ik heb hem eigenlijk in optisch dezelfde toestand teruggekregen, behoudens dat ik nu gewoon mijn updates rechtstreeks van Samsung krijg.
Wat ik er wel bij heb gekregen is een heel vlot toestel, maar dan zonder frustraties van het wachten op.........niets!