Kutzooi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen mobiel netwerk PC 5045 WP&XX

Beste Vodafone,

IK heb 3 vodafone aansluitingen en bij alle 3 krijg ik de melding mobiel netwerk niet beschikbaar.
Op jullie website staat dat er geen storingen zijn, maar ondertussen kan ik niet bellen en of gebeld worden.
We wonen ibn Tilburg (5045 ZC).
Wat is er aan de hand ???
5 Reacties 5
Shorti

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier hetzelfde probleem, Postcode gebied 5045, dit sinds ik gistermiddag thuiskwam.
2 abonnenementen, en 3 toestellen geprobeerd.
Toestel reset biedt geen oplossing.
Bij het inschakelen van het toestel heb ik heel even verbinding met Vodafone, binnen een paar minuten valt de verbinding volledig weg.
 
Het lijkt alsof de 3G verbinding continu wegvalt. (alsof de apparatuur blijft herstarten)
 
Op 2 toestellen heb ik de verbinding op GSM-only ingesteld, nu heb ik in ieder geval verbinding, en kan weer bellen / gebeld worden.
Internet/Data-verbruik is nu natuurlijk wel extreem traag.
 
Helaas is de Vodafone service telefonisch niet bereikbaar. (zondag)
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
We ontvingen enkele meldingen uit Tilburg, maar zoeken nog wat meer informatie om dit goed te kunnen onderzoeken. Zouden jullie allebei het exacte gebied aan kunnen geven waar je deze klacht ervaart?
Shorti

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Voor mij betrof het (vandaag) postcode gebieden 5045 WP/5045 XX.
Beiden vallen onder Tilburg-Reeshof.
Morgen kom ik in de buurt van Tilburg-Noord en Oost.
Ik zal eens kijken of ik daar wel een 3G verbinding kan behouden.
 
 
Edit 10-02-2013 20.05:
Heb zojuist de 3G weer ingeschakeld, vooralsnog blijft deze werken.
Ik kan weer bellen, gebeld worden, en een data-verbinding gebruiken.
Interessant natuurlijk om te weten, wat het probleem veroorzaakt heeft.
Shorti

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat wel opvalt, is dat de signaalkwaliteit 3G niet optimaal is.
Waar ik vrijdag nog 75 - 100% ontvangst had, is dat nu 0 - 33%.
Mijn toestel schakelt dus geregeld terug naar "gsm-only", maar ik blijf in bereikbaar, en kan gewoon bellen.
 
Probleem met 3G ontvangst heb ik niet ondervonden in de buurt van de Midden-Brabantweg.
Daar is de ontvangst gewoon goed. (75-100%)
 
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi allemaal, naar aanleiding van jullie berichten en berichten op twitter en facebook is er onderzoek gedaan, en er blijkt een probleem met de mast op deze postcode te zijn. Daar is wel al eea aan gedaan waardoor het netwerk nu weer stabiel zou moeten zijn, maar het is nog minder sterk dan voorheen. Er moet een monteur eea repareren aan de mast en dat zal wat tijd kosten. Dus bedankt voor alle meldingen en we lossen het probleem op!

*edit*
Ik heb de topictitel ook even aangepast zodat andere gebruikers makkelijk kunnen herkennen wat er aan de hand is en zo eenvoudiger op de hoogte kunnen zijn 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic