Nicobaarn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met wifi na reparatie (dynalogic)

Vorige maand is mijn telefoon ter reparatie geweest. Er zat een barst in mijn scherm, en mijn touchscreen werkte niet meer. Ook het klepje van de telefoon was niet meer waterdicht. Dit is allemaal netjes verholpen alleen heb ik nu sinds dat ik mijn telefoon terug heb dat mijn wifi blijft hangen. Hij zegt dat ik verbonden ben, maar heb geen internet. Dit houd een paar minuten aan en dan houd het weer op en heb ik weer wifi.

Nu dacht ik dat het aan mijn modem of de internetverbinding lag. Contact gehad met Ziggo, internet getest en niks geks aan de hand. Geen gekke pieken of dalen.

Mijn vrouw heeft nergens last van, en ook andere hebben dit niet op mijn netwerk.
Dus besloten het op mijn werk te testen... Ook hier soms goede verbinding, en soms helemaal niet.

Ik ben dus bang dat het aan mijn telefoon ligt. Nu is mijn telefoon net terug van reparatie, en heb hiervoor nooit problemen gehad met mijn wifi. Nadat mijn telefoon is gevallen heb ik hem niet kunnen gebruiken, en heb deze klacht dus niet kunnen waarnemen voordat ik mijn telefoon ter reparatie aanbood.

Wat kan ik hier aan doen?

Excuses voor de spelfouten.

Mvg. Nico de Jong
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Als eerste raad ik aan om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen om het nogmaals uit te proberen. Werkt het dan nog steeds niet, dan ben ik bang dat hij opnieuw moet worden opgestuurd????
Trouwens wel top om te lezen dat je het bij verschillende netwerken al uitgeprobeerd hebt!
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
is het nog gelukt met de tip van Steven?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic