Ayse2023

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met vodafone app en facturen bekijken

Zodra ik inlog op my vodafone app zie ik niets, ook niet als in online heb ingelogd.
Ik wil mijjn facturen abonnement e.d. kunnen bekijken wat dus nu niet lukt.

Wat is er loos?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Ayse2023, goedemorgen en welkom hier!

De hulptroepen staan paraat! Ik ben direct even met je mee gaan kijken. In jouw Community profiel stond jouw mobiele nummer al vermeld. Met dit mobiele nummer is geen My Vodafone account geregistreerd. 

Er is echter wel een account voor My Vodafone aangemaakt met jouw @mail.com e-mailadres in 2018. Dit account is alleen gekoppeld aan een leeg abonnement. Op dat oude klantnummer is geen abonnement meer actief. Dit verklaart dus ook direct waarom je wel kan inloggen maar geen gegevens kan inzien. 

Het oude My Vodafone account heb ik voor je verwijderd. Je kunt nu met jouw nieuwe klantnummer een account registeren voor My Vodafone. Na registratie kun je inloggen en heb je inzage in de gegevens behorend bij jouw abonnement.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Ayse2023, goedemorgen en welkom hier!

De hulptroepen staan paraat! Ik ben direct even met je mee gaan kijken. In jouw Community profiel stond jouw mobiele nummer al vermeld. Met dit mobiele nummer is geen My Vodafone account geregistreerd. 

Er is echter wel een account voor My Vodafone aangemaakt met jouw @mail.com e-mailadres in 2018. Dit account is alleen gekoppeld aan een leeg abonnement. Op dat oude klantnummer is geen abonnement meer actief. Dit verklaart dus ook direct waarom je wel kan inloggen maar geen gegevens kan inzien. 

Het oude My Vodafone account heb ik voor je verwijderd. Je kunt nu met jouw nieuwe klantnummer een account registeren voor My Vodafone. Na registratie kun je inloggen en heb je inzage in de gegevens behorend bij jouw abonnement.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic