ErwinS92

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met verlengen

Hi!

Ik lees regelmatig mee, kon echter mijn huidige probleem niet terug vinden, vandaar mijn post hier.

 

Ik ben al een jaar of 8 vodafone klant, had nooit problemen ervaren en besloot in 2021 te verlengen, ditmaal via vodafone zelf.

Nadat ik netjes alle bevestigingsmailtjes en het gekozen toestel had ontvangen was ik in de veronderstelling dat alles in orde was, echter was dit niet het geval en was mijn abbonement niet ingegaan.(juli 2021)

Na een poging om dit opgelost te krijgen werd mijn eerste melding simpelweg gesloten, heb hier verder nooit meer wat van vernomen(dit was 5maanden na het afsluiten van het abbonement(december 21)).

Na enige tijd druk te zijn geweest heb ik in 2022 weer een poging ondernomen om mijn abonnement werkend te krijgen, deze keer gelukkig wel succes.

Helaas kwamen er wel kosten bij kijken, en naar mijn inziens hebben ze dit ook netjes afgehandeld, alleen  nooit enige vorm van communicatie ontvangen over wat ze mij nu precies hebben laten bijbetalen voor

mijn abonnement.

 

Nu zit ik bijna aan mijn verwachtte einddatum van mijn contract wat ik in juli 2021 heb afgesloten, maar wat blijkt; door een ‘storing’ bij mijn verlenging was mijn contract dus niet ingegaan, en is deze later(juli2022) pas ingegaan toen ze de aanpassingen hebben doorgevoerd (nadat ik de moeite heb genomen dit meerdere malen aan te geven).


Ligt dit nu aan mij of is dit heel apart? 
Ik onderneem zelf actie omdat er een fout wordt gemaakt zodat deze kan worden opgelost, waarna ik nog geld bijleg om de naar mijn weten, achterstallige kosten te vereffenen.

En nu blijkt na recent contact over de foute einddatum van het contract dat ze dus hun gekozen datum van juli 2024 aanhouden en dat ik als ‘aanbod’ de ‘openstaande toestelkosten’ mag betalen als ik gewoon op mijn normale einddatum wil verlengen?

Ligt dit aan mij of is dit een rare gang van zaken, naar mijn weten heb ik alles netjes betaald maar wordt ik door vodafone hun fouten benadeeld , terwijl als ik nooit iets had laten weten mijn abonnement nogsteeds in de ‘storing’ zou zitten.

 

Excuus voor de lange lap text, maar ik ben echt benieuwd wie hier nou fout zit en of er meer mensen zijn die dit ‘storing’ fabeltje herkennen.

 

gr

Erwin

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @ErwinS92 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik heb hier zelf geen ervaring mee en ik denk dat er twee contracten langs elkaar heen zijn gegaan. De persoon die je heeft geholpen heeft, denk ik, dat nieuwe contract in 2022 laten ingaan ipv in 2021. Ik ga er vanuit dat je daar toch ook een nieuw contract van hebt ontvangen? Terugwerkende kracht is bijna onmogelijk om te verwerken. Beetje lastig hoe dat toen is afgesproken.

Het beste wat je kan doen is je klacht aangeven op de speciale klachtenpagina van Vodafone. Dan komt je klacht op de juiste afdeling en kunnen ze deze in behandeling nemen. Zolang je bewijzen hebt van je eerste contract (2021) dan moet je die maar mee sturen en dan kunnen ze er naar kijken. Het is een ingewikkeld iets wat hier op de community niet zomaar opgelost kan worden. 

Maar wat ik zeg, als ze in 2022 je een nieuw contract hebben toegezonden, dan hoop ik niet dat die op dat moment is ingegaan. Want dan loopt je contract tot en met 2024. Maar dat kunnen ze op die afdeling wel inzien 😊.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @ErwinS92 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik heb hier zelf geen ervaring mee en ik denk dat er twee contracten langs elkaar heen zijn gegaan. De persoon die je heeft geholpen heeft, denk ik, dat nieuwe contract in 2022 laten ingaan ipv in 2021. Ik ga er vanuit dat je daar toch ook een nieuw contract van hebt ontvangen? Terugwerkende kracht is bijna onmogelijk om te verwerken. Beetje lastig hoe dat toen is afgesproken.

Het beste wat je kan doen is je klacht aangeven op de speciale klachtenpagina van Vodafone. Dan komt je klacht op de juiste afdeling en kunnen ze deze in behandeling nemen. Zolang je bewijzen hebt van je eerste contract (2021) dan moet je die maar mee sturen en dan kunnen ze er naar kijken. Het is een ingewikkeld iets wat hier op de community niet zomaar opgelost kan worden. 

Maar wat ik zeg, als ze in 2022 je een nieuw contract hebben toegezonden, dan hoop ik niet dat die op dat moment is ingegaan. Want dan loopt je contract tot en met 2024. Maar dat kunnen ze op die afdeling wel inzien 😊.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic