Hallo,
Ik heb onlangs een nieuwe telefoon aangeschaft (Samsung Galaxy S6). Hiervoor heb ik mijn simkaart zelf bijgeknipt, maar mijn S6 pakt hem niet meer. Daarom zou ik graag een nieuwe prepaid simkaart willen, ik heb hiervoor al meerdere keren contact gehad met Vodafone via de mobiele app.
Zij verwezen mij echter naar een winkel, omdat ze mij niet via internet een nieuwe konden leveren. Dit komt blijjkbaar omdat ik wel in het klantensysteem sta, maar niet in het bestelsysteem van Vodafone. Nu ben ik afgelopen week naar een winkel gegaan, maar de verkoper zei daar dat hij een levering verkeerde simkaarten heeft gekregen en dat hij niet weet wanneer er weer functionerende simkaarten binnen zouden komen. Dus nu zou ik komende weken naar de winkel moeten gaan terwijl ik niet weet of er nieuwe simkaarten zijn of niet. Dit zou in mijn ogen toch makkelijker moeten kunnen.
Mijn vraag is dan ook of iemand mij alsnog via internet (of een andere manier) aan een nieuwe simkaart kan helpen. Ik zou graag mijn eigen nummer willen houden.
Bij voorbaat dank.