Jaronatn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met verkrijgen nieuwe simkaart

Hallo,

Ik heb onlangs een nieuwe telefoon aangeschaft (Samsung Galaxy S6). Hiervoor heb ik mijn simkaart zelf bijgeknipt, maar mijn S6 pakt hem niet meer. Daarom zou ik graag een nieuwe prepaid simkaart willen, ik heb hiervoor al meerdere keren contact gehad met Vodafone via de mobiele app.
Zij verwezen mij echter naar een winkel, omdat ze mij niet via internet een nieuwe konden leveren. Dit komt blijjkbaar omdat ik wel in het klantensysteem sta, maar niet in het bestelsysteem van Vodafone. Nu ben ik afgelopen week naar een winkel gegaan, maar de verkoper zei daar dat hij een levering verkeerde simkaarten heeft gekregen en dat hij niet weet wanneer er weer functionerende simkaarten binnen zouden komen. Dus nu zou ik komende weken naar de winkel moeten gaan terwijl ik niet weet of er nieuwe simkaarten zijn of niet. Dit zou in mijn ogen toch makkelijker moeten kunnen.

Mijn vraag is dan ook of iemand mij alsnog via internet (of een andere manier) aan een nieuwe simkaart kan helpen. Ik zou graag mijn eigen nummer willen houden.

Bij voorbaat dank.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Het enige andere wat ik kan adviseren is om een simkaart hier te bestellen. Echter krijg je dan wel een ander nummer.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Het enige wat ik helaas kan adviseren is om naar een andere Vodafone winkel te gaan. Het klopt inderdaad dat precair nummers geen bestelling kunnen doen via de klantenservice hiervoor.
Anonymous
Niet van toepassing
Het enige andere wat ik kan adviseren is om een simkaart hier te bestellen. Echter krijg je dan wel een ander nummer.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Jaronatn !

Heb je ondertussen een nieuwe simkaart in je bezit?

Jaronatn
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels wel, na diverse keren van het internet naar de winkel te zijn gestuurd heb ik besloten naar een andere vodafone winkel te gaan. Hier hadden ze de simkaarten wel gewoon op voorraad.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fijn dat het nu is gelukt Jaronatn. Sorry voor het ongemak!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic