ezweers

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met toegang tot vodafone en my Vodafone

Wanneer ik ik jullie site probeer te benaderen krijg ik de volgende foutmelding met het verzoek contact met jullie op te nemen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan zou ik zeggen laat een onderzoek aanmaken via de e-mail zodat de technische dienst hier naar kan kijken.
Misschien dat zij wel de foutcode kennen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi ezweers

Welkom op de community!
Dat is een aparte melding! Kun je eens proberen de cookies te verwijderen en of een andere browser proberen?
ezweers
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hi steven,

dat heb ik al geprobeerd. laatste versie chrome, IE en Firefox geven dezelfde melding
ik hoopte dat u iets kon met de melding die de website retourneert.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Nee helaas niet,
Ik heb intern navraag gedaan voor je. Maar hier zijn geen problemen met onze webpagina/ inlogpagina.
Ik heb het hier getest en kan zowel via IE, Firefox en Chrome de link openen.
Zou je contact kunnen opnemen met mijn collega's via de chat, facebook of Twitter zodat ze je account eens controleren? En kun je mij daarna laten weten of zij het opgelost hebben?
ezweers
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi steven.

en hoe kom ik het snelste in contact met ze? kan je mij een direct email address geven.
Ik doe dit niet voor mijzelf maar voor een klant. het heeft overigens niks met mijn account te maken. ik heb het ook met de hoofdpagina. ik denk zelf aan firewall of iets dat niet binnengehaald mag worden.

maar gezien de foutcode door de vodafone website gepresenteerd wordt ben ik benieuwd naar de achterliggende reden.

mvg

Edwin
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb helaas geen direct e-mail adres voor je.
Wel mag je via https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/index.shtml een mail sturen.
Let er wel op, ik vermoed dat dit een instelling in de pc/laptop is of inderdaad te maken heeft met de firewall. Wij gaan daar verder niet over omdat wij niet over instellingen van een pc/laptop of firewall gaan.
ezweers
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel.. nee dat snap ik alleen de foutcode wordt wel door jullie website gerpresenteerd. dus ik vermoed dat als het in FW iets is de foutcode meer info geeft. daar ik het alleen heb met jullie website.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan zou ik zeggen laat een onderzoek aanmaken via de e-mail zodat de technische dienst hier naar kan kijken.
Misschien dat zij wel de foutcode kennen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten. Er is geen reactie meer gepost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic