Lonneke-

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met telefoon, mijn abonnement loopt bijna af, ben aan het denken aan andere provider

Ik heb sinds kort problemen met mijn Samsung Galaxy S3 Mini. Hij valt de hele tijd uit (terwijl batterij nog vol is) gaat dan uit zichzelf weer aan (dan is batterij ineens leeg) en valt dan ook snel weer uit en gaat weer direct aan enz. Mijn abonnement loopt in februari af, dus ga nu niet meer kosten voor eventuele reparatie betalen. Als mijn abonnement afloopt, weet ik ook niet zeker of ik nog terug wil bij vodafone (kleine kans). Mijn vraag is, mocht mijn telefoon echt kapot gaan, wat kan ik dan het beste doen? Is er een mogelijkheid om mijn abonnement eerder op te zeggen (zonder extra kosten)? Of andere opties?
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Lonneke,

Je zit in ieder geval tot de einddatum van je abonnements-overeenkomst aan Vodafone vast. Dus in jouw geval tot en met Februari 2015.
Aangezien je niet bij Vodafone wilt blijven, is dat de realiteit.

Je kunt via Marktplaats een budget-smartphone kopen om de periode tot en met Februari 2015 te overbruggen.
Let op dat je zaken doet met een betrouwbaar persoon.

En/of: je kunt vanaf begin Januari 2015 bij de telecom-provider van jouw keuze een aanvraag doen met nummerbehoud. (*) En met het smartphone-included abonnement van jouw keuze. Die nieuwe telecom-provider zegt dan je abonnement bij Vodafone op. En regelt het nummerbehoud. Vermits de smartphone direkt leverbaar is, krijg je deze snel geleverd. Dus als je je nieuwe abonnement afsluit.

(*) Daarvoor is in ieder geval nodig: het lange SIM-kaartnummer van je Vodafone-sim-kaart. En de einddatum van je Vodafone contract. Dat wordt dan de datum waarop je nul-zes-nummer wordt overgezet naar die telecom-provider.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic