Er wordt al sinds vorige week vrijdag geprobeerd mijn nummer over te zetten naar jullie en dit gaat totaal niet goed. Nu heb ik sinds gisteren geen telefoon meer omdat mijn oude abonnement bij simyo beëindigd is ik heb hier van simyo een mail van ontvangen en op de een of andere manier bij jullie mijn sim niet geactiveerd wordt.
Ik heb hier meerdere malen voor gebeld en wordt een beetje van het kastje naar de muur gestuurd met opmerkingen zoals je hebt een verkeerde sim kaart ga maar langs de winkel die maken het wel in orde, als je dan naar de winkel gaat krijg ik daar te horen sorry maar wij kunnen je niet helpen.
Gisteren een mail gestuurd met bovenstaand bericht en kreeg als antwoord. Mijn collega heeft de issue met de hoogste prioriteit aangemeld bij onze technische helpdesk
Inmiddels zijn we alweer een dag verder en het werkt nog steeds niet.
Ik wil nu eindelijk eens weten wanneer wordt dit probleem opgelost. Aangezien ik een eigen bedrijf heb en vooral telefonisch bereikbaar moet zijn voor mijn klanten.