Martien Kooij

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Problemen met overstappen naar Vodafone met nummerbehoud

Er wordt al sinds vorige week vrijdag geprobeerd mijn nummer over te zetten naar jullie en dit gaat totaal niet goed. Nu heb ik sinds gisteren geen telefoon meer omdat mijn oude abonnement bij simyo beëindigd is ik heb hier van simyo een mail van ontvangen en op de een of andere manier bij jullie mijn sim niet geactiveerd wordt.

Ik heb hier meerdere malen voor gebeld en wordt een beetje van het kastje naar de muur gestuurd met opmerkingen zoals je hebt een verkeerde sim kaart ga maar langs de winkel die maken het wel in orde, als je dan naar de winkel gaat krijg ik daar te horen sorry maar wij kunnen je niet helpen.


Gisteren een mail gestuurd met bovenstaand bericht en kreeg als antwoord. Mijn collega heeft de issue met de hoogste prioriteit aangemeld bij onze technische helpdesk
Inmiddels zijn we alweer een dag verder en het werkt nog steeds niet.

 

Ik wil nu eindelijk eens weten wanneer wordt dit probleem opgelost. Aangezien ik een eigen bedrijf heb en vooral telefonisch bereikbaar moet zijn voor mijn klanten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martien Kooij
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels naar vodafone winkel geweest met de bedoeling om maar een ander nummer te pakken en het oude te laten vervallen wat blijkt nu mijn nummer stond geactiveerd maar onder een ander sim kaart nummer.

 

Probleem is dus eindelijk opgelost.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oh jee, dit schiet niet op en geen goede eerste ervaring met Vodafone.
Ik kan je jammer genoeg niet helpen @Martien Kooij - alleen iemand van Vodafone kan met je mee kijken en je adviezen geven wat je moet doen. Zelf zou ik ook schrijven dat je het beste naar een winkel kan gaan, daar kunnen ze met je mee kijken en het wellicht oplossen. Vervelend dat dit ook al niet lukt, want je bent er geweest. Als het aan de simkaart zou liggen dan zouden ze die gewoon moeten kunnen activeren en klaar, dus er moet wel iets anders aan de hand zijn. 

Ik vraag @Lycke , @Alex of @Mark er even bij om te zien of die iets voor je kunnen betekenen. Deze mensen werken bij Vodafone en ik hoop dat die in het systeem kunnen zien wat er aan de hand is. Als het iets technisch is, dan ben ik bang dat ze het ook niet kunnen zien of oplossen. Maar goed, ik heb ze geroepen en ik hoop dat ze hun mailbox snel lezen en je helpen. Succes in ieder geval en ik wens je alvast een fijn weekend met een werkende 06 nummer bij Vodafone. 

Martien Kooij
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt 

Aan de simkaart ligt het niet want na het zoveelste telefonische gesprek hebben ze de sim kaart gecontroleerd en het was de juiste sim kaart.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Dit schiet niet op, @Martien Kooij. Ik snap dat je graag weer snel aangesloten wilt zijn! 
Zou je mij je postcode, huisnummer, telefoonnummer, e-mailadres en laatste 4 cijfers van je IBAN in een privébericht willen sturen? Dan kijk ik of ik hier wat voor je kan vinden! 

Martien Kooij
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Prive bericht is gestuurd

Martien Kooij
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Lycke inmiddels contact gehad via de chat op de website en gevraagd of er meer bekend was en of ze weten wanner het probleem opgelost zou zijn. Antwoord van de medewerker was er is op 02-03 een case aangemaakt meer informatie is er niet we moeten dus nog maar afwachten.

 

Martien Kooij
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels naar vodafone winkel geweest met de bedoeling om maar een ander nummer te pakken en het oude te laten vervallen wat blijkt nu mijn nummer stond geactiveerd maar onder een ander sim kaart nummer.

 

Probleem is dus eindelijk opgelost.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oh wat fijn @Martien Kooij 
Wat stom zeg, dit hadden ze toch bij de klantenservice ook hebben moeten zien. Maar goed dat je toch nog een keer daar een winkel bent gegaan. Echt super fijn dat iemand je daar heeft geholpen en opgelost. 

Jammer voor deze valse start, maar je bent vast super tevreden met Vodafone 😉. Fijn weekend! 

Martien Kooij
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboy  het is zeker stom maar ja het is opgelost en dat is voor mij het belangrijkste en laten we hopen dat ik tevreden ben over Vodafone anders is het die hoop ellende voor niks geweest.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic