Na een aantal dagen in het bezit te zijn van een Galaxy S6, stopte de functie: Snel Opladen, zodra ik mijn toestel aan de originele meegeleverde lader legde. 2 dagen later laadde hij helemaal niet op. Weer 2 dagen later ineens weer wel.
Nu, een dikke maand verder, laad het toestel weer niet op. Toestel in het root menu de cache gewiped en helemaal terug gezet naar fabrieks instellingen, hopende dat het 1 of andere wazige software bug was.
Niet dus. Toestel deed nog niks. Toch maar aan de lader laten liggen, en zie na een uur, ineens dat het scherm oplicht en dat het toestel gaat laden. Yeah.......
Alle settings maar opnieuw doen en daar is het volgende probleem.
Samsung Account weigert het toestel vrij te geven ondanks dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord correct zijn.
Toestel is dus nu gewoon waardeloos.
Samsung site, geeft ook alleen maar errors als je support wilt mailen.
Iemand hier enig idee wat nu?
Enige antwoord wat google geeft , (androidworld.nl) provider bied een nieuw toestel aan.