Oh-Jah

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met opladen Galaxy S6

Na een aantal dagen in het bezit te zijn van een Galaxy S6, stopte de functie: Snel Opladen, zodra ik mijn toestel aan de originele meegeleverde lader legde. 2 dagen later laadde hij helemaal niet op. Weer 2 dagen later ineens weer wel.

Nu, een dikke maand verder, laad het toestel weer niet op. Toestel in het root menu de cache gewiped en helemaal terug gezet naar fabrieks instellingen, hopende dat het 1 of andere wazige software bug was.
Niet dus. Toestel deed nog niks. Toch maar aan de lader laten liggen, en zie na een uur, ineens dat het scherm oplicht en dat het toestel gaat laden. Yeah.......

Alle settings maar opnieuw doen en daar is het volgende probleem.

Samsung Account weigert het toestel vrij te geven ondanks dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord correct zijn.
Toestel is dus nu gewoon waardeloos.
Samsung site, geeft ook alleen maar errors als je support wilt mailen.

Iemand hier enig idee wat nu?
Enige antwoord wat google geeft , (androidworld.nl) provider bied een nieuw toestel aan.

6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Oh-Jah

Heeft iemand in jouw buurt een Samsung lader? Op deze manier kun je testen of het aan de lader ligt.

Betreft Samsung: Neem hiervoor contact op met Samsung via http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html
Zij kunnen je verder helpen betreft het account.

Groetjes stevied86
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Oh-Jah, is het nog gelukt met je Samsung account? Kun je nog steeds niet opladen?
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
denk dat je oplaad punt kapot is
misschien een idee om langs een samsung repair centrum te gaan mits deze bij je in de buurt zit
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Klik hier om alle Vodafone winkel te zien en/of klik hier voor alle Samsung Service Centers.

Hopelijk zijn je problemen z.s.m opgelost! Fijne avond verder.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Oh-Jah

Is het nog gelukt met alle tips???

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Aangezien hier geen reactie meer is geweest zet ik een slotje op het topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic