AstridG schreef:
Hoi Soundblaster,
Allereerst laat ik je weten dat ik een kleine wijziging in jouw bericht heb aangebracht. De scheldwoorden heb ik verva
AstridG schreef:
Hoi Soundblaster,
Allereerst laat ik je weten dat ik een kleine wijziging in jouw bericht heb aangebracht. De scheldwoorden heb ik vervangen door *piep*. Volgens de forumregels zijn scheldwoorden niet gepast.
Verder heb ik je topictitel aangepast zodat voor iedereen duidelijk is wat er speelt.
Het is inderdaad enorm vervelend dat jouw aanvraag niet op lijkt te schieten. Via het forum kunnen we je hier echter niet mee helpen. Dit is een omgeving voor- en door klanten. Het lijkt met niet dat andere gebruikers je hiermee kunnen helpen. Ik raad je aan om jouw klacht bij Vodafone neer te leggen via Facebook of Twitter. Dan kunnen we met jouw gegevens kijken wat er precies aan de hand is.
ngen door *piep*. Volgens de forumregels zijn scheldwoorden niet gepast.
Verder heb ik je topictitel aangepast zodat voor iedereen duidelijk is wat er speelt.
h
Het is inderdaad enorm vervelend dat jouw aanvraag niet op lijkt te schieten. Via het forum kunnen we je hier echter niet mee helpen. Dit is een omgeving voor- en door klanten. Het lijkt met niet dat andere gebruikers je hiermee kunnen helpen. Ik raad je aan om jouw klacht bij Vodafone neer te leggen via Facebook of Twitter. Dan kunnen we met jouw gegevens kijken wat er precies aan de hand is.
hallo ik heb contact gehad via facebook
maar daar schiet ik ook niets mee op, ik krijg gewoon geen antwoord terug.
ik heb er alles uitgelegd en gezegd dat ik contact heb gehad met Lebara en ik kreeg de zelfde nummers door.
en een code en die heb ik ook vermeld.
ik krijg de indruk dat ik aan Lebara vast zit en ik er nooit meer van af komt.
als ik al bekijkt dat het nummer op de simkaart al niet klopt, echt er staan niet meer nummers op.
ik kan slechts nummers erbij verzinnen.
dit is het laatste mail van me aan jullie want ik word er dood ziek van.
ben nu al weken bezig om mijn nummer over te zetten en dan maar zeggen dat jullie razend snel zijn
nou zo snel is het allemaal niet. als ik het moetst doen had ik het allang overgezet. want het is mijn nummer en ik neem het mee. ik snap niet waarom zo moeilijk doen als het gemakkelijk kan.