soundblaster

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Problemen met nummerbehoud Lebara->Vodafone

hallo.
dit word het laatste bericht over het nummer behoud.
ik word er schijtziek van van die meldingen van dat het niet compleet is de simkaartnummer.
ik heb alle cijfers vermeld op de formulier ik heb zelf naar lebara gebelt of het allemaal wel klopt.
en ze gaven het nummer van mijn sim en die klopte met wat ik heb op gegeven.
ik ben nu vijf weken bezig met het nummer behoud en ik kap er mee.
ik maak de bel tegoed op die op de vodafone sim staat en dan *piep* ik hem in de kliko. en nooit meer vodafone meer voor mij. ik heb het helemaal gehad. wat een *piep* bedrijf zeg.
ik snap niet dat de mensen nog daar bij zijn. kan beter naat een ander gaan.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
soundblaster
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Lebara bellen dan krijg je er nummers bij.
wel even de nummer van simkaart opschrijven, en zeggen dat je naar een andere gaat.
je hoef niet te zeggen naar wie je gaat.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Soundblaster,
Allereerst laat ik je weten dat ik een kleine wijziging in jouw bericht heb aangebracht. De scheldwoorden heb ik vervangen door *piep*. Volgens de forumregels zijn scheldwoorden niet gepast.
Verder heb ik je topictitel aangepast zodat voor iedereen duidelijk is wat er speelt.

Het is inderdaad enorm vervelend dat jouw aanvraag niet op lijkt te schieten. Via het forum kunnen we je hier echter niet mee helpen. Dit is een omgeving voor- en door klanten. Het lijkt met niet dat andere gebruikers je hiermee kunnen helpen. Ik raad je aan om jouw klacht bij Vodafone neer te leggen via Facebook of Twitter. Dan kunnen we met jouw gegevens kijken wat er precies aan de hand is.
soundblaster
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
AstridG schreef:
Hoi Soundblaster,
Allereerst laat ik je weten dat ik een kleine wijziging in jouw bericht heb aangebracht. De scheldwoorden heb ik verva
AstridG schreef:
Hoi Soundblaster,
Allereerst laat ik je weten dat ik een kleine wijziging in jouw bericht heb aangebracht. De scheldwoorden heb ik vervangen door *piep*. Volgens de forumregels zijn scheldwoorden niet gepast.
Verder heb ik je topictitel aangepast zodat voor iedereen duidelijk is wat er speelt.

Het is inderdaad enorm vervelend dat jouw aanvraag niet op lijkt te schieten. Via het forum kunnen we je hier echter niet mee helpen. Dit is een omgeving voor- en door klanten. Het lijkt met niet dat andere gebruikers je hiermee kunnen helpen. Ik raad je aan om jouw klacht bij Vodafone neer te leggen via Facebook of Twitter. Dan kunnen we met jouw gegevens kijken wat er precies aan de hand is.

ngen door *piep*. Volgens de forumregels zijn scheldwoorden niet gepast.
Verder heb ik je topictitel aangepast zodat voor iedereen duidelijk is wat er speelt.
h
Het is inderdaad enorm vervelend dat jouw aanvraag niet op lijkt te schieten. Via het forum kunnen we je hier echter niet mee helpen. Dit is een omgeving voor- en door klanten. Het lijkt met niet dat andere gebruikers je hiermee kunnen helpen. Ik raad je aan om jouw klacht bij Vodafone neer te leggen via Facebook of Twitter. Dan kunnen we met jouw gegevens kijken wat er precies aan de hand is.
hallo ik heb contact gehad via facebook

maar daar schiet ik ook niets mee op, ik krijg gewoon geen antwoord terug.
ik heb er alles uitgelegd en gezegd dat ik contact heb gehad met Lebara en ik kreeg de zelfde nummers door.
en een code en die heb ik ook vermeld.
ik krijg de indruk dat ik aan Lebara vast zit en ik er nooit meer van af komt.
als ik al bekijkt dat het nummer op de simkaart al niet klopt, echt er staan niet meer nummers op.
ik kan slechts nummers erbij verzinnen.
dit is het laatste mail van me aan jullie want ik word er dood ziek van.
ben nu al weken bezig om mijn nummer over te zetten en dan maar zeggen dat jullie razend snel zijn
nou zo snel is het allemaal niet. als ik het moetst doen had ik het allang overgezet. want het is mijn nummer en ik neem het mee. ik snap niet waarom zo moeilijk doen als het gemakkelijk kan.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Heb je een bericht geplaatst op de Facebook Wall? Of heb je een privébericht gestuurd?
Weet dat als je iets stuurt via Facebook dat je altijd een antwoord krijgt, al kan het soms iets langer duren. Een antwoord krijg je altijd!
lbraakenburg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi! Ik heb nu precies hetzelfde probleem. Heb je ooit een oplossing gevonden?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey lbraakenburg,

Ik neem aan dat jij ook nummerbehoud hebt aangevraagd vanuit Lebara naar Vodafone en dat je wacht op antwoord?
Ik denk dat soundblaster hier niet meer op gaat reageren aangezien het al een tijdje terug is. Als hij het wel doet zou het natuurlijk fijn zijn.
Ik raad je aan om dit te bespreken met de klantenservice via de tel of om dit via Facebook of Twitter aan te kaarten. Zij kunnen je er dan mee verder helpen. Helaas zoals je waarschijnlijk hierboven al had gelezen kunnen wij je vanuit hier niet verder helpen.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes Stevied86
soundblaster
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
hallo stevie86.
ik heb problemen gehad met de sim nummer van lebara.
vodafoon heeft een nummer met 13 cijfers en die moesten ze hebben van lebara.
maar lebara heeft er niet zoveel op staan negen cijfers. ben ik drie maanden mee bezig geweest.
ik heb in die tijd gebelt,gemaild ik was er erg druk mee.
en het werd elke keer afgewezen, ik heb moeten vechten om mijn nummer over te zetten naar vodafoon.
maar de aanhouder wint, en het nummer heb vodafoon over kunnen nemen.
groet soundblaster.
soundblaster
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Lebara bellen dan krijg je er nummers bij.
wel even de nummer van simkaart opschrijven, en zeggen dat je naar een andere gaat.
je hoef niet te zeggen naar wie je gaat.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen soundblaster dat het bij jou gelukt is. Ook tof dat je reageeert!
lbraakenburg ik hoop dat je hier iets mee kunt!!

Groetjes Stevied86

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic