sskramasray

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met nieuw toestel

Via de Vodafone website heb ik op 30-07-2014 mijn abonnement verlengd naar een 2- jarig RED abonnement voor €52,- per maand
Er is mij verteld dat ik met dit abonnement recht heb op de promotie actie van Samsung voor de S view Cover + 32 GB SD-kaart en op de promotie van de gratis Gearfit, die loopt tot 3 aug (factuur datum).
De datum van mijn order is 30-07-2014, dit is dus mijn factuurdatum, dit betekent dat ik alle recht heb op deelname aan de promoties.

Echter heb ik een toestel ontvangen waarvan het toestelmodelnummer niet in de lijst van deelnemende toestellen staat van de Samsung promotie site.
Ik heb een toestel ontvangen met het modelnummer: SM-S900FGSMH.Ik geloof dat dit een fout is van Vodafone, een verkeerd toestel opgestuurd.

Ik wil graag mijn Gearfit, S view cover en 32 GB SD-kaart, want dat was de reden dat ik dit abonnement heb afgesloten.




Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @sskramasray,

Welkom op het Vodafone Forum!

Ik kan me voorstellen dat je graag meer informatie hierover wil hebben. Via het Forum kan ik je gegevens niet nakijken, kijk voor meer informatie om contact op te nemen in dit topic.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @sskramasray,

Welkom op het Vodafone Forum!

Ik kan me voorstellen dat je graag meer informatie hierover wil hebben. Via het Forum kan ik je gegevens niet nakijken, kijk voor meer informatie om contact op te nemen in dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic