pebbles

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met netwerk omgeving Rotterdam

ik heb geen internet en soms valt telefoon ook weg. Vrienden met vodafone precies hetzelfde in vlaardingen rotterdam schiedam maassluis
4 Reacties 4
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hallo Pebbles,

voordat je een topic aanmaakt op ons forum is het handig als je ons van zoveel mogelijk informatie voorziet zodat wij jou zo goed en zo snel mogelijk kunnen helpen.

Op welke postcode ervaar je deze problemen precies? En heb je ook al eens op het Fastforward board gekeken of er misschien werkzaamheden in deze regio zijn? Ik zie namelijk dat er momenteel wat werkzaamheden plaatsvinden in de omgeving van Rotterdam.

Ik heb ook het onderwerp van je topic even aangepast zodat het ook voor anderen duidelijk is waar het topic precies over gaat.
odes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb nu ook geen internrt. pc =6641
Veradh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb geen internet en niet niet sms nu al 2 dagen niet. Ik zit in omgeving Arnhem/ Ede
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi odes en Veradh, jullie melden klachten op compleet andere locaties dan de topicstarter. Het is niet waarschijnlijk dat dit met elkaar te maken heeft. Hebben jullie het toestel al eens herstart? Als dat niet helpt, maak dan een nieuw onderwerp aan, waarbij je in de onderwerpregel plaats en postcode aangeeft.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic