Sinds kort ben ik overgestapt van een galaxy s3 naar een samsung note 4
Het overzetten van mobile protect geeft grote problemen. Het vraagt om een zes cijferige code, die ik niet heb. Bij het melden van het vergeten zijn van het wachtwoord krijg ik per sms een vervangend wachtwoord, die niet geaccepteerd wordt. Er wordt gezegd dat ik eerder geregistreerd was met een ander wachtwoord. Die moet ik invullen.
Navraag bij een hulplijnvan vodafone via een chatsessie bracht geen oplossing, en ook een telefoontje van de klantenservice bracht me niet verder. Er werd geadviseerd om weer mijn oude telefoon te pakken, en daar mijn simkaart in te doen, en vervolgens mijn toestel af te melden bij de mobile protect op de oude telefoon. Maar ook in mijn oude telefoon kan ik niet meer inloggen en is mijn account geblokkerd. Ik moet contact opnemen met mcafee. De genoemde website is niet in de lucht, en een telefoontje bracht mij ook niet verder. Ineens zat ik in het Engels met iemand te praten in India!!
Wie o wie weet een oplossing?? Laatste hoop lijkt dit forum te zijn.. Sollution would be much much appreciated!
Bart