thijsmuys

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met internet - postcode 7419 AZ Deventer

In de wijk de worp in deventer al zeer zeer lange tijd ontzettend slecht internet, twitter, facebook, zelfs teletekst kan niet worden geladen!!! Doe hier wat aan!!!

7419AZ Deventer

Edit moderator: Let er svp op dat je de titel van je topics duidelijk genoeg maakt zodat anderen ook weten waar je topic over gaat.
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Welkom op het Vodafone Forum,

Je hebt dus last van je mobiele netwerk. Ik zie Deventer niet tussen het storing lijstje staan misschien dat jij even kunt kijken of dit wel het geval is of om de regio van Deventer heen.

Storing lijst: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/bd-p/Vodafone_Storingen
Netwerkverbeteringen: http://forum.vodafone.nl/t5/Fast-Forward/bd-p/Fast_Forward
thijsmuys
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dat is niet het geval
thijsmuys
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er is geen storing in en rondom Deventer, dus wat kan het probleem zijn, het beste netwerk van Nederland is dus eigenlijk helemaal niet zo best!!!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Het zou zo kunnen zijn dat je even het toestel voor 2 min uit zet en hierna weer aan doet.
Wat ook en tip is om even te kijken bij het instellingen menu bij 'Mobiele Netwerken' en dan kijken of alle opties goed staan.

Op de volgende site kun je meer info komen te weten over vele toestellen, http://handleidingen.vodafone.nl/web/
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Wat ik niet goed begrijp is het teletekst. Gaat het hier misschien om een vaste verbinding?

Onderstaand antwoord is een standaard antwoord voor netwerkproblemen. Maar misschien heeft u er wat aan:
Het is erg vervelend als u geen mobiel bereik heeft op u adres. Allereerst wil ik u alle informatie over uw dekking aanbieden.

Om te zien in wat voor dekking gebied u adres valt, kan u terecht op de dekkingskaart:
https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Om te zien of er storing op u adres is, kan u de volgende lijst met postcodes bekijken:
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/bd-p/Vodafone_Storingen

Om te kijken of er momenteel verbeteringen aan u antenne wordt doorgevoerd, kunt u de volgende lijst met postcodes bekijken:
http://forum.vodafone.nl/t5/Fast-Forward/bd-p/Fast_Forward

Als dit allemaal niet het geval is, kan ik u het volgende aanraden:
1. Start u telefoon opnieuw op. Het liefst door het uitzetten van de telefoon, het verwijderen van de batterij en het verwijderen van de simkaart.

2. Plaats een werkende sim in jouw telefoon en plaats jouw sim in een andere telefoon. Doe dit bv door sims te ruilen met een vriend of familielid. Hierdoor controleer je of het probleem niet in de simkaart of telefoon zit.

3. U kunt u telefoon op 2G zetten, om te kijken of dit het probleem oplost.

4. Controleer of uw de mobiele data wel aan heeft staan:
Iphone: (Instellingen -> (Algemeen) -> Mobiel netwerk -> Data inschakelen)
Android: Instellingen -> Meer… -> Mobiele netwerken - >
Gegevens toegang aan.

5. Controleer de APN instellingen
Iphone: (Instellingen -> (Algemeen) -> Mobiel netwerk -> Mobiel data netwerk)
Android: Instellingen -> Meer… -> Mobiele netwerken - >
Namen toegangspunten
Controleer of hier het vodafone profiel de volgende instellingen heeft:
Office.vodafone.nl / live.vodafone.com . Zonder gebruikersnaam of wachtwoord.

6. Het kan zijn dat u APN (live.vodafone.com) bij Vodafone geblokkeerd staat i.v.m. je vorige abonnement zonder databundel (die hebben een datablokkade uit voorzorg). Stuur eens DATA AAN naar 4000 en start vervolgens je toestel opnieuw op.

Als er geen storing is op uw locatie, en u heeft alle volgende instellingen goed staan. U heeft op andere locaties wel gewoon internet met uw telefoon, dan betekent dit dat u helaas op u adres geen goede dekking heeft.

Alleen gelukkig kan nu met de komst van SignaalPlus dit probleem opgelost worden. Dit apparaatje sluit u zelf gemakkelijk aan op uw router / internet thuis. Vervolgens heeft u een eigen Vodafone 3G antenne in uw huis. Deze zorgt voor een optimale 3G dekking. Deze signaalplus is eenvoudig aan te schaffen via de onderstaande link:
https://www.vodafone.nl/zakelijk/shop/mobiel/extra/signaal-plus.shtml

Hier vindt u ook meer informatie over het product!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic