rosecooper710

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met inloggen op myVodafone

Ik heb een SIM Vodafone NL maar ik heb het niet bij me omdat ik heb ook een SIM Vodafone UK omdat ik woon in Engeland en ik studeer in Nederland. Ik kan niet inloggen op myVodafone omdat ik weet niet mijn wachtwoord en de e-mails aankomen niet wanneer ik vraag een nieuwe wachtwoord. Is dit mogelijk wachtwoord herstellen via de telefoon? En als is niet de telefoon met de SIM gerelateerd aan de account myVodafone?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @rosecooper710 . Welkom op de Vodafone Community!  I'll write my reply in Dutch and  English. English below :-). 
 

Ik vind je tekst hier iets verwarrend. Kan het zijn dat je dit in het Engels getype hebt en door Google translate gehaald hebt? Geen punt hoor, maar je mag het ook eventueel gewoon in het Engels doen. Grote kans dat het dan beter klopt ^^. 
Als ik je goed begrijp heb je in feite 2 SIMkaarten met 2 abonnementen. 1 bij Vodafone Nederland en 1 bij Vodafone UK. En het lukt niet om in te loggen op je MyVodafone (van je Nederlandse abonnement niet en/of van je Engelse abonnement niet?) 

De 2 abonnementen/SIMkaarten zijn niet aan elkaar gekoppeld.  Heb je al wel een MyVodafone account aangemaakt voor je Nederlandse abonnement? Zo niet, dan kan je inderdaad niet inloggen omdat er nog niets bestaat. Je kunt een account aanmaken op deze site onder de tekst “een nieuw account maken". 

Ik hoor graag of je zo verder komt of dat ik nog ergens bij kan helpen. 

Groetjes!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Hey @rosecooper710 . Welcome to the Vodafone Community. 
To be honest, your post here is a bit confusing. Did you write it in English and use Google translate, perhaps? No worries, but im not 100% sure i get what you're saying right now. You may respond in English if you like. We'll probably understand it better that way. 
If i'm correct you're saying that you have 2 Vodafone SIM's/subscriptions. One Vodafone Netherlands and One for Vodafone UK. And you cannot log in to MyVodafone (not for your Dutch subscription or not for your English subscription? Or both?). 

Your subscriptions arren't paired. Did you already make an MyVodafone account? You need to register, before you can log in. Without an account, there is nothing to log in with. You can register an account on this link by clicking on “een nieuw account maken”

Please let us know if it worked or if you need more help/information 🙂 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @rosecooper710 . Welkom op de Vodafone Community!  I'll write my reply in Dutch and  English. English below :-). 
 

Ik vind je tekst hier iets verwarrend. Kan het zijn dat je dit in het Engels getype hebt en door Google translate gehaald hebt? Geen punt hoor, maar je mag het ook eventueel gewoon in het Engels doen. Grote kans dat het dan beter klopt ^^. 
Als ik je goed begrijp heb je in feite 2 SIMkaarten met 2 abonnementen. 1 bij Vodafone Nederland en 1 bij Vodafone UK. En het lukt niet om in te loggen op je MyVodafone (van je Nederlandse abonnement niet en/of van je Engelse abonnement niet?) 

De 2 abonnementen/SIMkaarten zijn niet aan elkaar gekoppeld.  Heb je al wel een MyVodafone account aangemaakt voor je Nederlandse abonnement? Zo niet, dan kan je inderdaad niet inloggen omdat er nog niets bestaat. Je kunt een account aanmaken op deze site onder de tekst “een nieuw account maken". 

Ik hoor graag of je zo verder komt of dat ik nog ergens bij kan helpen. 

Groetjes!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Hey @rosecooper710 . Welcome to the Vodafone Community. 
To be honest, your post here is a bit confusing. Did you write it in English and use Google translate, perhaps? No worries, but im not 100% sure i get what you're saying right now. You may respond in English if you like. We'll probably understand it better that way. 
If i'm correct you're saying that you have 2 Vodafone SIM's/subscriptions. One Vodafone Netherlands and One for Vodafone UK. And you cannot log in to MyVodafone (not for your Dutch subscription or not for your English subscription? Or both?). 

Your subscriptions arren't paired. Did you already make an MyVodafone account? You need to register, before you can log in. Without an account, there is nothing to log in with. You can register an account on this link by clicking on “een nieuw account maken”

Please let us know if it worked or if you need more help/information 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic