PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Problemen met het verlengen van een bestaand abo

Ik word helemaal ziek van Vodafone ben bezig sinds begin november om me abo te verlengen .
Heb zeker 6/7 keer Chat contact gehad ook over de telefoon en mail ,maar het schijnt dat mijn abo zo vast zit in het Vodafone systeem dat ik het met geen mogelijkheid kan verlengen. Ik doe geen moeite meer om te chatten of een andere vorm van contact om het op te lossen . Ze hebben genoeg kansen gehad en ik krijg altijd te horen tja dit is wel heel vreemd het zit vast in het systeem we gaan de orde delete en opnieuw erin zetten over 5 dagen of over een week is het opgelost u krijgt er bericht van.... duuuuuuu dit is minimaal mijn 6de poging . Ik ben al zeker meer dan 10 jaar vaste klant heb meerdere verlengingen gedaan maar na alle pogingen die ik nu al gedaan heb om dit jaar te kunnen verlengen denk ik dat ze blijkbaar van me af willen als vaste klant. Een ding de medewerkers doen altijd hun stinkende best over de chat, geweldig die kunnen er niks aan doen.... bye bye Vodafone ...
7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi PredRob

Welkom op de Community!

Ik kan mij voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent.Zeker na deze ervaring! Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak.
Dit hoort meteen opgepakt en in orde gemaakt te worden voor je. Ik waardeer dan ook dat je het hier aangeeft en hoe je tegen de situatie aankijkt.

Vanuit hier heb ik helaas geen mogelijkheid om in de systemen te controleren waar het mis gaat. Dit is wegens privacy redenen. Hierdoor kan ik het niet oppakken en alsnog in orde voor je maken.

Het enige wat ik hierin kan adviseren is om hierover te bellen met 0800-0560. Zodat ze het oppakken of eventueel terugdraaien voor je.
PredRob
topicstarter
Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Dank je steven voor je reactie
Ik ga niet meer bellen of chatten het gaat toch steeds mis. Door verbinden met de afdeling status en keer op keer weet ik het antw dat is ...jeetje dit zit vast in het Vodafone systeem we moeten de orde delete en opnieuw aanmaken. Dit duurt 5 dagen tot een week en je krijgt hier vanzelf bericht over ..Ik weet op voorhand al wat ik te horen krijg, dus heeft het voor mijn geen zin meer om achter de klaptop te kruipen of de klepgrijper te grijpen en voor de zoveelste keer weer alles te door lopen ..

Gr..
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dankjewel voor je reactie! Na deze ervaring snap ik dat je er zo tegenaan kijkt!
Ik kan alleen er verder niets in betekenen voor je, ook al zou ik dat graag willen.
Natalie86

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
PredRob ik begrijp je helemaal ben ook al 3 maanden bezig met heen en weer bellen. Ik heb het ook opgegeven! Ze komen afspraken gewoon niet na, ik zeg ook Bye Bye Vodafone
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Natalie86 wrote:
PredRob ik begrijp je helemaal ben ook al 3 maanden bezig met heen en weer bellen. Ik heb het ook opgegeven! Ze komen afspraken gewoon niet na, ik zeg ook Bye Bye Vodafone

Lees mijn bericht op je eigen topic aub
PredRob
topicstarter
Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
@ Natalie86
Zeer spijtig dat jij tegen dezelfde boom aanloopt

Toch triest om te lezen dat er gewoon een soort van regelmaat van fouten in het syssteem zit bij zo een belangrijk gebeuren, als je klanten te behouden. Daar zou je toch bovenop moet springen / vliegen / stuiteren / als bedrijf je klanten behouden ? kreun !!
Gr..
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat het issue niet opgelost kan worden via de community, het topic gesloten. Hier zijn systemen voor nodig en prive gegevens voor nodig.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic