MereldeJong

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met het opstarten Camera bb bold 9900

Elke keer als ik op het icoontje van mijn camera klik, loopt mijn telefoon eventjes vast , waarna daarna in het scherm komt te staan,
dat de camera niet kan worden opgestart en dat ik anders toepassingen moet sluiten.
Ik heb gekeken in mijn telefoon, ik heb niks openstaan, of iets anders...
Niks gedownload, niet laten vallen.

Is hier iets aan te doen?
Of heeft iemand dit probleem ook nu/ook gehad ?!
 
Ik hoor graag een oplossing!
3 Reacties 3
i_LOVEMAXii

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al meer dan bijna 8 maanden een black berry en hij doet zo stom ! In het begin ging het nog wel, de camera, maar nu als ik hem wil opstarten zegt ie: camera kan niet worden geopend. Sluit andere toepassingen af en probeer het weer opnieuw. En ook ik had NIKS open. Toen besloot ik om al me downloads (spelletjes, applications) te verwijderen. Als gevolg dat ik dus helemaal geen spelletjes meer heb, en dat ik ze ook niet meer kan downloaden OMDAT : als ik er een wil downloaden lukt het wel, maar daarna gebeuren er vreemde dingen, want dan komt er opeens een zwarte pop-up op mijn scherm die zegt: *naam van het spel* ERROR ERROR - zoiets. En nu heb ik dus helemaal NIKS meer aan mijn telefoon, want mijn prepaid internet doet het OOK al niet... Ik weet nu echt niet wat ik moet doen want ik mag geen nieuwe telefoon van papa. 😞
jeremyb

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo MereldeJong

Dat klinkt niet lekker. Mijn excuses voor het ongemak dat het zo lang duurde voor een antwoord.

Heb je al eens geprobeerd om het toestel opnieuw op te starten en dan direct de camera te starten?
Wat doet hij hierbij?


nigel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn blackberry heeft dat probleem met die camera ook en hij is superlangzaam alles wat ik doe werkt niet maar me vriendin had ook een blackberry ook de zelfde klachten dus als ik 1 ding geleert hebt is t nooit meer blackberry
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic