Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes

Problemen met het mobiele netwerk in regio Hellevoetsluis

Op dit moment kun je overlast ervaren op ons mobiele netwerk in de regio Hellevoetsluis.
We doen ons best de storing zo snel mogelijk op te lossen, maar hiervoor is helaas geen verwachte oplostijd beschikbaar.

Om een e-mail te ontvangen zodra er nieuws is over deze melding, klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
De storing is inmiddels opgelost. Helaas ontvingen we geen updates, waardoor we tussentijds niet meer duidelijkheid konden verschaffen. Namens Vodafone excuses voor het ongemak.

Mocht je toch nog problemen ervaren, doorloop dan onze Network Check.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Gotjah

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Is er reeds een ETA bekend wanneer verwacht wordt dat deze storing is opgelost?
Selene_Aduial

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Goeie vraag. Dit duurt al veel te lang
Gotjah

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Idd ... daarnaast niet echt t idee dat er actief aan gewerkt wordt vanwege gebrek aan tussentijds een update over de status van de storing
Vanorden

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb bereikbaarheidsdienst en ben dus al de hele dag waardeloos bereikbaar. De communicatie over de storing vind ik op zijn minst matig te noemen.
Sander_74

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Rowie,

Deze storing duurt nu al 10 uur.
In mijn beleving hoort er bij zo'n storing een tussentijdse update te zijn.Niet alleen melding: we hebben een storing, en dan na 24 uur een melding: jongens hij doet het weer.
Maar om de 2 of 4 uur iets van nieuws, men heeft hier te maken met betalende klanten die een bepaalde verwachting bij die dienst hebben. Mocht dat niet gehaald worden verwachten zij daar uitleg over.
Iets van 'mast of kast uitgefikt' , monteur(s) zijn er aan bezig, reserve onderdelen niet beschikbaar, gaat nog even duren... of iets van, de impact op regio basis is zo beperkt dat we hebben besloten deze storing zo te laten en er pas maandag (gewone operationele uren/tarieven) mee verder te gaan...
.
.
maar dan weten we tenmiste wat...
Ik / Wij zouden hier in onze IT organisatie naar de (niet betalende) business niet mee wegkomen..

Dat wou ik even kwijt...
Naast het feit dat ik nu heel de dag geen Pokemon heb kunnen vangen!

gr
Sander

BCH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik wil graag even kwijt dat deze storing wel heel lang duurt. Krijgen wij nog compensatie voor het niet bereikbaar zijn? Wij hebben een zakelijk abonnement en dienen 24/7 bereikbaar te zijn. Dit geeft wel problemen zo!
Talhoek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wordt tijd dat de verschillende providers verplicht elkaars netwerken moeten kunnen/gaan gebruiken bij langdurige storingen.
Meer dan 2 uur niet bereikbaar voor zakelijke klanten is gewoon schandalig. Dit duurt nu al 13 uur

En wat de mensen hierboven al aanhalen:
updates! Wat kunnen we verwachten?
miran1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik zou toch graag duidelijkheid krijgen.
Ik ben net als zoveel mensen afhankelijk van me mobiel en nu a zonder enig bericht de gehele dag niet bereikbaar.

Gaat hier nog enig compenstie tegenover staan?
Nailsbymiranda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook ik zou graag willen weten hoe lang dit geintje nog gaat duren????? Ik snap heus dat het zondag is vandaag maar we worden compleet van de buitenwereld gehaald op deze manier :((((
miran1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Heb net via chat contact gehad maar helaas geen duidelijkheid over het hoe en wat.
Alleen dat deze mevrouw het snapte dat het vervelend is en hij een fijne nacht wenste.
miran1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb nu eindelijk weer Vodafone in beeld staan. Streepjes bereik ja is niet veel maar beter dan niets
Selene_Aduial

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het ziet er naar uit dat de storing nu verholpen is. Een bericht over over wat er nou was zou leuk zijn maar het is nog steeds stil van de kant van Vodafone zelf. Lekkere service hoor, not!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
De storing is inmiddels opgelost. Helaas ontvingen we geen updates, waardoor we tussentijds niet meer duidelijkheid konden verschaffen. Namens Vodafone excuses voor het ongemak.

Mocht je toch nog problemen ervaren, doorloop dan onze Network Check.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic