OFS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met het instellen van mijn email

Beste,

Ik heb het volgende probleem met mijn Blackberry. Ik kan geen account maken op mobileemail.vodafone.nl, wanneer ik namelijk mijn PIN en IMEI nummer invul krijg ik de volgende foutmelding:

Deze actie kan niet met een browser op een computer worden uitgevoerd. Gebruik het e-mailinstallatieprogramma op uw Blackberry-smartphone om een account te maken.

Ik heb alles geprobeerd met mijn telefoon, maar het lukt mij niet om een account te maken. Wat kan ik doen om alsnog een account te kunnen maken, want als het goed is heb ik nog nooit inloggegevens aangemaakt op mobileemail.vodafone.nl.
 
Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo OFS,

Allereerst welkom op ons forum.

Er kunnen een aantal redenen zijn waarom het aanmaken van een mobile emailaccount niet lukt;
-Dit aanmaken lukt alleen als er ook een BlackBerry abonnement aangesloten is.
-Indien er al een account bestaat.
-Of als er al emailaccounts via het toestel zijn ingesteld, dan is registratie op de site ook niet meer mogelijk.

Neem contact op met mijn collega's van de klantenservice, die kunnen als er een account bestaat de gegevens aan
je doorgeven, en verder hebben zij ook de mogelijkheid al er op het toestel een account staat ingesteld, alsnog een
mobile email account aan te maken.

Bekijk in context

1 Reactie 1
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo OFS,

Allereerst welkom op ons forum.

Er kunnen een aantal redenen zijn waarom het aanmaken van een mobile emailaccount niet lukt;
-Dit aanmaken lukt alleen als er ook een BlackBerry abonnement aangesloten is.
-Indien er al een account bestaat.
-Of als er al emailaccounts via het toestel zijn ingesteld, dan is registratie op de site ook niet meer mogelijk.

Neem contact op met mijn collega's van de klantenservice, die kunnen als er een account bestaat de gegevens aan
je doorgeven, en verder hebben zij ook de mogelijkheid al er op het toestel een account staat ingesteld, alsnog een
mobile email account aan te maken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic