Muis 77

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Problemen met e-sim overzetten op nieuwe iPhone 16plus

Goedemorgen, 

ik heb een nieuwe iPhone 16 plus en ben gisteren 4,5 uur bezig geweest om mijn e-sim over te zetten van mijn IPhone 12 plus……wat dus niet is gelukt…

 

ik heb het volgende gedaan;

- op oude telefoon via my Vodafone QR code aangevraagd sms code ontvangen en QR code gekregen> gescand met nwe iPhone > kreeg meldingen QR te oud en kan niet worden gebruikt, installatie mislukt. Ook krijg ik de melding dat de nwe iPhone geen e-sim ondersteund.

 

Vervolgens via een comment van een moderator in een ander topic het volgende gedaan:

-ingelogd in de  My Vodafone app op nieuwe telefoon inclusief aanwezig wifi en data > e-sim verwijderd van oude telefoon bij “instellingen mobiel netwerk” > nu staat er in My Vodafone - producten - toestel en sim: “Actief en klaar om geïnstalleerd te worden” maar dit lukt niet want er staat een rood driehoekje met uitroepteken naast.

 

er werkt nu niks mee ook mij Apple Watch niet… kan iemand van de moderators bijvoorbeeld  @Cecilia mij helpen? 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Muis 77
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het probleem is opgelost door CS medewerkster Claudia! 
Heel hartelijk bedankt Claudia C. 

dit topic kan gesloten worden 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Muis 77
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het probleem is opgelost door CS medewerkster Claudia! 
Heel hartelijk bedankt Claudia C. 

dit topic kan gesloten worden 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic