linda72

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Problemen met de My Vodafone App

Ik kom de hele app niet op.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tyson

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik kan nog steeds niet inloggen op de app 😕

Bekijk in context

6 Reacties 6
Tyson

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik kan nog steeds niet inloggen op de app 😕
linda72
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De app functioneert nog steeds niet. Inloggen lukt gewoon niet.
Via de website kom ik wel in my vodafone , maar app blijft moeilijk doen.
Anonymous
Niet van toepassing
De website is betreft het feit dat er werkzaamheden waren. Of ze nu al afgerond zijn durf ik niet te zeggen. Vergeet niet dat de app gekoppeld staat aan de website. Anders raad ik je eens aan om de app te verwijderen en opnieuw in te loggen. Tevens kun je via de website controle of de gegevens kloppen door daar in te loggen.
Itzigheine

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De app werkt na de update naar 4.9.0 gewoon slecht. Steeds problemen met inloggen. Ergerlijk dat je alles weer opnieuw miet invullen en ophalen data verbruik doet het helemaal niet. Als je wilt chatten is iedereen bezet. Als je wilt inloggen krijg je een zin dat gebruikersnaam telefoon nummer of email is. Dus niet alleen email. Update is allesbehalve verbetering
Anonymous
Niet van toepassing
Ze zijn er op dit moment nog steeds mee bezig,
Daarna dien je een keer op de oude manier in te loggen (06 nummer)
Daarna dien je het e-mailadres in te vullen. Dit kun je zowel via de app doen als de website.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic