Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Problemen met bereikbaarheid

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de vliegtuigstand aan en uit te zetten.

Werkt het dan nog steeds niet? Voer dan een netwerkwissel uit: 

  • Kies in je telefoon handmatig een ander netwerk en klik hierop, het maakt niet uit welk netwerk als het maar niet Vodafone is.
  • Wacht even tot je de melding krijgt dat verbinden met dit netwerk niet mogelijk is en switch dan weer terug naar het Vodafone netwerk.
  • Zet voor de zekerheid hierna ook je toestel weer even uit en aan.

Heb je hierna nog steeds problemen met bellen, gebeld worden of sms'en? Laat het ons dan weten




42 Reacties 42
Yvette231

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het werkt nog steeds niet! Kan niet bellen en gebeld worden!!!!!!!! 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Voor de mensen bij wie het nog niet werkt, doe het volgende:

- Haal je simkaart uit je toestel en wacht 5 minuten en stop deze terug in je toestel
- Zet het netwerk even op een ander netwerk en plaats deze terug naar Vodafone NL (VF NL)
- Probeer vliegtuigmodus aan te zetten en ga dan weer terug naar normaal

Mochten deze niet helpen, neem dan contact op met de klantenservice en vraag ze of ze je nummer een reset willen geven. Je kan contact opnemen door te bellen, of via de klantenservice website een chat te starten (voor wie niet kunnen bellen). 

Tracer

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes

@Vodafone Info  Fijn dat het opgelost is. Krijgen we nog te horen waardoor de storing is opgetreden en wat er is gedaan om dit in de toekomst te voorkomen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic