Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Problemen met bereikbaarheid

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de vliegtuigstand aan en uit te zetten.

Werkt het dan nog steeds niet? Voer dan een netwerkwissel uit: 

  • Kies in je telefoon handmatig een ander netwerk en klik hierop, het maakt niet uit welk netwerk als het maar niet Vodafone is.
  • Wacht even tot je de melding krijgt dat verbinden met dit netwerk niet mogelijk is en switch dan weer terug naar het Vodafone netwerk.
  • Zet voor de zekerheid hierna ook je toestel weer even uit en aan.

Heb je hierna nog steeds problemen met bellen, gebeld worden of sms'en? Laat het ons dan weten




42 Reacties 42
Candice-50

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kan de hele dag al niet bellen of gebeld worden hoelang duurt dit nog? 

redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Sorry maar dit kan gewoon niet. Als je dan de servers moet vervangen zeg het gewoon. i.p.v. de stekker eruit trekken.

zeg gewoon jongens even geen verbinding om 17:.. werkt het weer.

Amc405

Meekijker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

 

B.Bastein

Meekijker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit is nu al weer de zoveelste storing in 4 dagen tijd

Het zou mooi zijn dat vodafone eens openheid van zaken geeft

Zo kan het niet langer wij betalen voor de diensten van vodafone en compenzatie ho maar

Te  zot voor woorden

MrJohnny73NL

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bij mij voor de eerste keer in zoveel jaar dat ik last heb gehad van een storing,  en ja een storing kan vervelend zijn maar het is niet het eind van de wereld.

LorenzoH

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vodafone faka met dit man, het is jullie schuld dat ik naar bs moet luisteren van sukkels in het ov. fiks die kutzooi

Marius Berghuij

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Sinds gisteren overstap gemaakt naar Vodafone........heb er nu al spijt van. 2e dag op rij storingen aan het netwerk. En dit voor z'n groot bedrijf. Bedroevend......

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Sorry klanten van Vodafone!
En nee, ik ben niet werkzaam bij Vodafone.
Ook ik heb problemen met het netwerk.

Maar aub, als er een storing is, dan is dit voor een bedrijf net zo vervelend als voor de klant. Sterker nog, voor een bedrijf is het nog erger want die kan ze klanten niet geven wat ze horen te doen. Geloof me, ook Vodafone is niet blij met deze storing, zeker als deze voor een 2e of 3e keer in 1 week plaats vindt. Zeggen dat je het zat bent en dat je gaat overstappen, ik zou zeggen, gelijk doen wanneer je kan. Maar geloof me, bij elk bedrijf kan er een storing plaatsvinden. En natuurlijk, het is vervelend en lastig, iedereen wil bereikbaar zijn, en blijven. 

Laten we het vertrouwen hebben dat Vodafone dit snel oplost en dat dit probleem niet meer terug komt. 

MrJohnny73NL

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Energieboy  er zijn bij andere bedrijven zeker storingen. Vind het jammer van bepaalde reacties hier.

Sommige mensen doen net of de wereld vergaat als er een storing is, helaas kan een storing voorkomen.

Ieder bedrijf doet wat in hun macht ligt om het op te lossen.

Marius Berghuij

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mijn reactie is dat ik na 14 jaar KPN overgegaan ben naar Vodafone. Dit niet ivm storingen op netwerk maar ivm combinatie deal met Ziggo. KPN levert erg slecht internet (traag netwerk wat erg fluctueert) thuis en na 14 jaar maar eens bij de buren gaan kijken. Maar kom dan in dit terecht waar al in 2 dagen 2 dagen storing is. Dit geeft gewoon geen goed beeld en teken.

PattyPr

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1 probleem is dat ik een qrcode moet aanmaken voor een etentje en dat ik nu dus geen sms'jes kan ontvangen en niet kan bellen! Dus kan ik ook geen code ontvangen! Hoe lang nog?

MrJohnny73NL

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@PattyPr Dat weten ze niet van tevoren hoe lang een storing duurt, ze kunnen alleen een indicatie geven en verder helaas niks.

Misschien dat je via iemand anders zijn of haar telefoon een QR code kan laten maken en dan daar zelf een foto van maken en dan heb je in ieder geval een QR code en kan je gewoon lekker uit eten 🙂

Thomasbaas_91

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alle begrip voor een storing, maar wees aub transparant!! 

GJKranendonk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik vind het altijd wel leuk die reacties te lezen . Ik ga opzeggen of ik wil geld terug cq compensatie. Ik moet dan gelijk aan 2 weken terug denken . Grote stroomstoring in Venlo met meervdan 50 postcodes uren lang zonder stroom. Wat zullen die mensen dan roepen ik ga verhuizen want dit is onacceptabel.  Bij iedereen gaat wel iets kapot. (Zoniet wil ik graag het merk weten 😉 ) Zo is het ook mogelijk dat er bij bedrijven iets kapot gaat. Gewoon wat meer geduld hoe frusterend het ook is als je ff niet op tiktok of instragram kan. 

Raph1955

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan nog steeds niet bellen . Hoelang gaat dit nog duren ?

Paul van Gorkom

Meekijker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zou fijn zijn als de klantenservice in geval van zo’n grote storing niet om 20.00 stopt maar bereikbaar is,   wij moeten  voor onze spoeddienst het maar zien te regelen tot morgen en hopen dat morgen alles weer functioneert. Zeker storingen kunnen gebeuren, alleen iets meer duidelijkheid dan alleen een bandje “sorry voor het ongemak” zou fijn zijn

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Raph1955 
Vodafone heeft helaas geen glazen bol. We zullen gewoon nog even geduldig moeten wachten. 

Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes
Update 22:38 uur:

De storing die op donderdag 14 oktober ontstond is inmiddels opgelost. Door een menselijke fout ontstond het probleem op ons netwerk. Hierdoor kon een deel van onze klanten niet bellen en internetten. Wij treffen maatregelen om dit soort fouten in de toekomst te voorkomen. De storing van donderdag is een op zichzelf staand incident en houdt geen verband met de storing van dinsdag 12 oktober. Wij betreuren het zeer dat onze klanten zijn geraakt en bieden onze excuses aan voor de ontstane situatie.

Raph1955

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing opgelost? Maar ik kan nog steeds niet bellen. ????? Hoe kan dat?

Raph1955

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Werkt weer waarvoor dank 🙏 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic