De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de vliegtuigstand aan en uit te zetten.
Werkt het dan nog steeds niet? Voer dan een netwerkwissel uit:
Heb je hierna nog steeds problemen met bellen, gebeld worden of sms'en? Laat het ons dan weten!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Update 12 oktober 10:45 uur:
Op dit moment werken mogelijk mobiel bellen en mobiel internet niet zoals het hoort. De situatie is ongewijzigd.
We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Mobiel bellen en internetten via 2G werkt in zo'n situatie wel.
Dit gebeurt echter niet automatisch en klanten moeten dit zelf handmatig doen.
Update 12 oktober 09:25 uur:
Op dit moment werken mogelijk mobiel bellen en mobiel internet niet zoals het hoort. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen Mobiel bellen en internetten via 2G werkt in zo'n situatie wel. Wel dien je zelf het 2G netwerk te selecteren.
Update 12 oktober 08:45 uur:
Onze support teams zijn met het onderzoek bezig. . We hebben nog geen technische update, maar we houden jullie op de hoogte. Er is nog geen oplossing bekend
Update 12 oktober 10:45 uur:
Op dit moment werken mogelijk mobiel bellen en mobiel internet niet zoals het hoort. De situatie is ongewijzigd.
We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Mobiel bellen en internetten via 2G werkt in zo'n situatie wel.
Dit gebeurt echter niet automatisch en klanten moeten dit zelf handmatig doen.
Update 12 oktober 09:25 uur:
Op dit moment werken mogelijk mobiel bellen en mobiel internet niet zoals het hoort. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen Mobiel bellen en internetten via 2G werkt in zo'n situatie wel. Wel dien je zelf het 2G netwerk te selecteren.
Update 12 oktober 08:45 uur:
Onze support teams zijn met het onderzoek bezig. . We hebben nog geen technische update, maar we houden jullie op de hoogte. Er is nog geen oplossing bekend
Dit is niet de eerste keer, vorige week ook een hoop ellende...wat is er bij jullie aan de hand?!?
Ook Vodafone App is niet beschikbaar. Deze geeft foutmelding "Er is iets stuk! Daarom werkt de app even niet....".
2G werkt ook niet (tenzij de E in mijn scherm 2G aangeeft). Maar internet werkt niet op deze manier. Vodafone app ook niet beschikbaar. Geef aan 'fout. Er is iets stuk..'.
Update 12 oktober 10:45 uur:
Op dit moment werken mogelijk mobiel bellen en mobiel internet niet zoals het hoort. De situatie is ongewijzigd.
We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Mobiel bellen en internetten via 2G werkt in zo'n situatie wel.
Dit gebeurt echter niet automatisch en klanten moeten dit zelf handmatig doen.
2G instellen op een iPhone12 gaat niet want wij hebben 4G en 5G en 5G auto, en hier in Langedijk hebben wij geen last van de storing.
Prima dat 2G werkt, maar mijn telefoon ondersteunt 2G niet eens meer. Kan helaas alleen maar kiezen tss 3G en 4G.
Update 12 oktober 11:00 uur
De storing op ons mobiele netwerk waardoor mobiel bellen en mobiel internet voor een deel van onze klanten niet mogelijk was, is gedeeltelijk verholpen.
We werken hard aan een oplossing om het voor alle klanten op te lossen.
Storingen zijn altijd lastig en vervelend.
Zo zie je hoe afhankelijk je bent van je mobiele telefoon, of hoe verslaafd je bent 😉 (grapje hoor, dat laatste). Hier ook geen nummers die ik kan bellen, ook niet gebeld kunnen worden, dus ik wacht maar geduldig af. Wel grappig, ik hoef nooit te bellen en vandaag moet ik bellen, kan ik niet bellen. Ga ik maar even aan de koffie, rust nemen en dan zal het straks wel weer zijn opgelost.
In ieder geval bedankt voor deze meldingen Vodafone. We wachten rustig af 😴
Duurt lang.
fijn als je zakelijk je telefoon ook gebruikt met pinbetalingen etc.
Inmiddels kan ik wel weer bellen maar een gesprek is niet mogelijk.
Er is nu wel weer een ringtoon maar met elkaar spreken gaat nog niet.
In mijn situatie als (wijk)verpleegkundige een lastige (riskante) situatie.
Bellen via WhatsApp is mogelijk mits mijn cliënten deze mogelijkheid hebben/begrijpen.
Helaas duurt deze storing wel (te) lang.
Hopelijk wordt hier met spoed aan gewerkt.
Boel mensen in regio Utrecht inclusief mijzelf kan nog steeds niet bellen of gebeld worden.
Ontzettend vervelend, hierdoor een belangrijk telefoontje gemist en ook een hoop tijd en frustratie voordat we erachter kwamen dat het niet aan ons lag 😠
Hier het zelfde probleem als bij Frank M. Als iemand mij belt gaat hij gewoon over, maar we horen elkaar niet. Echt heel vervelend, want ook ik krijg continu belangrijke gesprekken en men weet niet waarom ik niet antwoord aan de andere kant van de lijn. Hopen dat dit snel opgelost wordt.
Wanneer geven jullie weer een status update? We zijn ondertussen weer een uur verder.
Hoi,
Hier ook al sinds 10:40 dezelfde issues. Heel vervelend, ik werk voor VodafoneZiggo en heb al tientallen klanten niet kunnen spreken door deze storing. Hoop dat het gauw verholpen is.
Excuses aan al mijn klanten.
Hayat
Customer Service Specialist
Hoi Goedendag,
Weet iemand hoe je 2g instelt op iphone 12?
dank, Aalloo
Super vervelend deze lange storing.
Nu echt wel paniek in mijn werk.
Hoop zo dat een Community Developer nog een keer langs komt om een update en raad te geven.
Ik werk met kwetsbare cliënten......
Beste Alloo,
Op de iPhone 12 kan je geen 2G instellen zoals ik weet. Gaat enkel vanaf 3G t/m 5G. Staat in ieder geval wel zo beschreven bij de specificaties van de iPhone 12 en 13 (Pro).
Mensen, ik begrijp dat veel mensen er last van hebben. Zeker als je ook nog eens zakelijk afhankelijk bent, of omdat je verzorgende bent. Maar geloof me, ook Vodafone is niet blij met deze storing en doet er alles aan om deze zo snel mogelijk op te losse.
Het is vervelend voor iedereen die hier last van heeft, ik zelf ook, maar ze zijn er mee bezig. Geloof me, ze zouden het liever binnen 10 minuten hebben opgelost, als het kon.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.