Joanneke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met backup maken op Sony Xperia SP

Hallo,

Onlangs ben ik teruggegaan naar de winkel. Ik heb namelijk apps die ik zou moeten verwijderen en opnieuw moeten downloaden omdat ze het oppeens nier meer doen. Mij werd toen verteld dat ik even een backup moest maken en daarna zou mijn telefoon naar de monteur kunnen. Deze backup zou ik kunnen maken met Xperia Care.
De eerste poging duurde 4,5 uur. De eerste 80% van de backup was binnen 20 minuten gedaan, echter toen liep de resterende tijd alleen maar op. Helaas had ik toen geen tijd meer en heb ik het proces afgebroken.
Mijn tweede poging duurde 9 uur. Wederom ging de eerste 80% vrij vlot. Echter nu zit ik al op een resterende tijd van 19 uur. Deze tijd loopt dus weer op.
IIk ben bang dat de tijd alleen maar meer zal oplopen naarmate ik hem langer laat liggen. De situatie wordt dus redelijk uitzichtloos. Weet iemand hier een oplossing voor? Of misschien een alternatief programma waarmee ik een backup kan maken?

Bij voorbaat dank
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo ,

Wat vervelend dat je Apps het niet meer doen en een back-up maken ook niet lukt. Voor het maken van een back-up van een Xperia SP telefoon heb je normaal Sony PC Companion (windows) of Sony Bridge (mac) nodig, kijk voor meer informatie en deze programma's op deze site. Ik hoop dat het met deze programma's wel lukt. Mocht dit niet het geval zijn dan raad ik aan om e.e.a. handmatig op te slaan. Je kunt je foto's en video's bijvoorbeeld handmatig overzetten tussen je computer en telefoon, bekijk hiervoor deze instructie. Met Vodafone Backup+ kun je je contacten back-uppen, kijk hiervoor in dit topic. Je hebt dan misschien niet van alles een back-up, maar wel het grootste gedeelte.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
ouder topic, geen reactie. Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic