marloesbos

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met Vodafone Red Together

Ik heb problemen met het configureren van het Red Together abonnement. Een aantal zaken is mij inmiddels zelf al wel gelukt, maar het lukt mij nog niet om voor 1 van mijn dochters (Maaike) een uitnodiging te versturen om haar eigen account aan te maken. ik krijg steeds de melding “Dit e-mailadres is al geregistreerd. Gebruik een ander e-mailadres om een nieuw account aan te maken.” Dit terwijl ze nog helemaal geen account heeft.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @marloesbos . Welkom hier!

Wat onhandig dat het steeds niet lukt. Het lijkt er dan toch op dat er een account aan het mailadres gekoppeld is. Wil je mij eens een privébericht sturen met het mailadres waar het om gaat? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @marloesbos . Welkom hier!

Wat onhandig dat het steeds niet lukt. Het lijkt er dan toch op dat er een account aan het mailadres gekoppeld is. Wil je mij eens een privébericht sturen met het mailadres waar het om gaat? 

marloesbos
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Okay ik stuur je het mailadres

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic