Hoi
Jgielens Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oeps, dat is wel heel erg vervelend natuurlijk. Als je vragen hebt dan wil je die ook opgelost zien en daar heb je klantenservice voor nodig. Via de Community kan dit niet want hier helpen alleen klanten elkaar en die kunnen niet in het systeem kijken, ook voor privacy natuurlijk. Zelf ben ik ook overgestapt van TM naar Vodafone en hier gelukkig wel altijd goed bereik en goede service. Daarmee wil ik alleen maar zeggen dat het dus niet altijd zo hoeft te gaan.
Dat je rekening nu hoger is dan je verwacht komt misschien omdat je nu eerst 2 maanden moet betalen en ze rekenen vanaf het moment dat je actief bent tot aan eind factuur datum (meer informatie is te vinden op
deze pagina van Vodafone). Daar kunnen dan nog wel wat verschillen in zitten en dan kan de rekening duurder uitvallen. Het niet bereik hebben is natuurlijk een vervelende situatie en dat kan ik niet verklaren. Vorige week was er wel een storing, een hele dag, maar dat is opgelost. Probeer anders je toestel eens helemaal uit te zetten en dan weer aan. Kies een aantal kerel voor een ander netwerk provider bij instellingen, mobiel netwerk en kom dan weer terug bij Vodafone. Bij veel toestellen heeft dit geholpen en hadden mensen weer bereik.
Dit alles is echt alleen maar te bekijken via de
klantenservice van Vodafone maar omdat je daar geen goede ervaring mee hebt dan zou ik je adviseren om een
chat starten met een medewerker van Vodafone. Dat wil zeker wel helpen en heb je meer kans op snellere hulp! Uiteraard kan je ook via
Twitter en/of
Facebook een privé berichtje sturen, daar zitten mensen die kunnen uitzoeken wat er aan de hand is (die kunnen daar iets meer de tijd voor nemen).
Al met al... ik vind het echt super vervelend om je weer terug te sturen naar de klantenservice want als je daar geen goede ervaring mee hebt snap ik dat dit niet leuk is. Maar via de chat of het privé berichtje moet het echt wel lukken. Hou me op de hoogte of het is gelukt en je antwoord hebt gekregen. Succes!