rolfie

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Problemen met 4G internet

Goedendag,

 

Ik kan al een tijdje via mijn mobiele internet 4G van Vodafone op een Motorola G Pro niet meer links van DigiD opzoeken. Nu kwam ik er laatst achter dat de site van redbullshop ook niet werkt via 4G internet van Vodafone.

 

Al vele dingen geprobeerd, netwerk instelling fabrieks reset gegeven, apn ingevuld zoals hier op forum staat. APN verwijderd telefoon opnieuw opgestart enz. Niets werkt helaas. Maar op sommige manieren kan ik wel gewoon de pagina's bezoeken.

 

Via de Wifi (thuis -> Ziggo maar ook hotspots van T-Mobile en Tele2 geprobeerd).

Via VPN naar huis via Vodafone 4G.

Als ik mijn internet op 3G zet ipv 4G.

 

Ik lig eruit, lijkt dus echt op problemen met het 4G internet van Vodafone ism Motorola. Een Ben simkaart in de Motorola telefoon werkt gewoon, de Vodafone simkaart in een Oppo werkt ook gewoon.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @rolfie,

 

We hebben het onderzoek hiervoor op dit moment lopen, zie ook mijn reactie hier. Ik ontvang graag je gegevens in een privébericht. Om alle informatie centraal te houden, sluiten we dit topic.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @rolfie

Wat een irritant probleem zeg! Toevallig kwam mij dit bekend voor i.c.m Motorola. Ik wil je aanraden om hier eens een kijkje te nemen. Dit klinkt namelijk exact als hetzelfde euvel als wat jij ervaart. 

rolfie
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Goedendag,

 

Had ik al gelezen, en zie mijn resultaten. Andere app en ook een website via Chrome dus nieuw topic. Oplossingen allang geprobeerd zoals u kan zien aan de resultaten.

 

Graag zie ik spoedig een oplossing, vanaf uw kant. DigiD meld dat ING ook problemen heeft en het niet aan hun ligt, Motorola meld dat andere simkaarten wel werken en het dus niet aan hun ligt. Feit blijft dat het alleen niet via jullie data werkt, dus vandaar dat ik hier opnieuw ben begonnen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @rolfie,

 

We hebben het onderzoek hiervoor op dit moment lopen, zie ook mijn reactie hier. Ik ontvang graag je gegevens in een privébericht. Om alle informatie centraal te houden, sluiten we dit topic.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic