Het is ook weer niet te geloven hè? Bestel ik vorige week maandag een nieuwe simkaart i.v.m. het aanschaffen van een abonnement.
Dus in eerste instantie word de mail niet gestuurd waarin de link vermeld staat om een afspraak te maken om dat ding te laten leveren. Afijn, gisteren gebeld naar Vodafone en het zou vandaag worden geleverd. Koerier is zojuist geweest en raad eens : hij mag de simkaart niet afgeven. Waarom niet? Omdat er een PRINT nodig was van een bankafschrift en daar moest hij een scan voor maken. Dit dient dan als bewijs dat ik daadwerkelijk de persoon ben die het abonnement heeft afgesloten.
Helaas heb ik die print niet (was mij ook niet verteld) dus ik zit nu zonder telefoon, want mijn prepaid simkaart is ook al afgesloten. Tevens was ook het pinapparaat van de koerier stuk, dus ik kon ook die 1 eurocent niet pinnen, wat volgens de mail die ik heb gekregen zou dienen om mijn bankgegevens te controleren, dus NIKS print van een bankafschrift. Ik zit nu met een AFGESLOTEN prepaid simkaart en ik moet bereikbaar zijn aangezien ik op een aantal dringende telefoontjes zit te wachten. Goed begin van een 2 jarig abonnement. Heb er nu alweer spijt van! Maar voordat ik hier nog meer gal ga spuien, wat gaan jullie hier aan doen?