rwsjeroen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Problemen inlog My Vodafone Zakelijk

Goedemorgen,

Ik heb van mijn Hoofdbeheerder rechten gekregen voor het inloggen bij My Vodafone Zakelijk.
Op het moment dat ik probeer in te loggen met mijn gegevens (na het wachtwoord te hebben aangemaakt via de email link) stuurt de pagina mij automatisch door naar een niet bestaande pagina. Op die pagina geeft die aan dat ik zoek naar "Pagina's over: my account login.shtml null".
Als ik expres een verkeerd wachtwoord invul krijg ik wel de correcte foutmelding en blijf op de site aanwezig.

Zodra ik probeer te kijken of er storingen zijn via de link aan de zijkant bij My Vodafone Zakelijk krijg ik de melding geen rechten te hebben om dat gedeelte van de site te bekijken. (U hebt onvoldoende privileges voor deze hulpbron of de bovenliggende map om deze actie uit te voeren.
Klik op de knop Terug van de browser om door te gaan.)

Ik hoor graag of er een storing is of dat ik hier zelf iets aan kan doen.

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
rwsjeroen welkom op het forum! Is het nog gelukt met inloggen?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Hey rwsjeroen

Er zijn op dit moment nog werkzaamheden in de systemen van Vodafone. Deze duren tot deze middag. Daardoor ondervind je waarschijnlijk ook nog problemen. Is het in de middag nog niet werkend raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice. Wat je kunt probeten evt is de cookies verwijderen of een amdere browser proberen.
rwsjeroen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hey Steven-

Bedankt voor de info! helaas ben ik niet in de mogelijkheid om cookies te verwijderen of andere browser te gebruiken (niet beschikbaar in werkomgeving).
Ik wacht het vanmiddag af of het beter gaat worden!


rwsjeroen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas werkt het nog steeds niet. Zijn de werkzaamheden nog bezig?
Anonymous
Niet van toepassing
Nee die zijn voorbij.
Ik raad je anders aan om morgen contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien waar het mis gaat
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
rwsjeroen welkom op het forum! Is het nog gelukt met inloggen?
rwsjeroen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
_Nadia_ bedankt voor het navragen. ik heb het probleem met de klantenservice opgelost.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het opgelost is rwsjeroen
Mocht je in de toemomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic