Goedemorgen,
Ik heb van mijn Hoofdbeheerder rechten gekregen voor het inloggen bij My Vodafone Zakelijk.
Op het moment dat ik probeer in te loggen met mijn gegevens (na het wachtwoord te hebben aangemaakt via de email link) stuurt de pagina mij automatisch door naar een niet bestaande pagina. Op die pagina geeft die aan dat ik zoek naar "Pagina's over: my account login.shtml null".
Als ik expres een verkeerd wachtwoord invul krijg ik wel de correcte foutmelding en blijf op de site aanwezig.
Zodra ik probeer te kijken of er storingen zijn via de link aan de zijkant bij My Vodafone Zakelijk krijg ik de melding geen rechten te hebben om dat gedeelte van de site te bekijken. (U hebt onvoldoende privileges voor deze hulpbron of de bovenliggende map om deze actie uit te voeren.
Klik op de knop
Terug van de browser om door te gaan.)
Ik hoor graag of er een storing is of dat ik hier zelf iets aan kan doen.
Met vriendelijke groet,
Jeroen