Nancepence

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen geluid samsung s7

Sinds een aantal dagen hapert de speaker bij het afspelen van geluiden (games, muziek app, youtube). Wanneer ik gebruik maak van de oordopjes functioneert alles normaal. Wat kan dit zijn en hoe is dit probleem te verhelpen ?
3 Reacties 3
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Nancepence!

Oei, dat is lastig. Hoe oud is je telefoon? Je kunt er altijd voor kiezen om je telefoon te laten repareren. Ik raad je aan om even met dit probleem langs een Vodafone Winkel te gaan. Wellicht is het daar makkelijk op te lossen. Zo niet, dan kunnen zij je helpen met de reparatieprocedure.
Nancepence
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sharon,
Bedankt voor je reactie. Telefoon heb ik sinds halverwege januari j.l.
Niet echt oud dus. Vallen dit soort defecten ook onder garantie?
Mvg, Nance
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Graag gedaan Nancepence!

Of iets onder de garantie valt kan ik zo niet vaststellen. In de garantievoorwaarden van de fabrikant kun je terugvinden wat wel of niet binnen de garantie valt. Deze voorwaarden vind je in de officiële documenten die je bij de aankoop van het product hebt gekregen. Of op de website van de fabrikant. Over het algemeen valt bij de meeste fabrikanten gebruikersschade zoals vocht-, val-, stoot- of drukschade niet binnen de dekking. Wij kunnen op voorhand niet aangeven of er sprake is van vocht-, val-, stoot- of drukschade. Dit kunnen alleen de monteurs alleen tijdens onderzoek bepalen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic