BasBanning

Gedreven Meedenker
  • 65Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes

Problemen bij inloggen My Vodafone

Hallo,
Sinds gisteren kan ik niet meer op de normale wijze in loggen via de webpagina van Edge bij My Vodafone.
Na het ingeven van het e-mailadres en het wachtwoord verschijnt in het volgende scherm een zeer traag draaiend Vodafone logo. Verder gebeurt er niets meer.
Voorheen was het logo snel volledig opgebouwd en verscheen het gebruikelijke scherm met alle accountgegevens.
Nu komt het vreemde: verricht ik de zelfde handelingen op een inPrivate scherm van Edge, word ik, na het accepteren van een Vodafone cookie, wel direct doorgeleid naar de My Vodafone webpagina!
Ergens gaat er iets mis. Geen idee waar. Heeft iemand een idee?
Wil weer graag op de normale wijze kunnen inloggen bij My Vodafone.
17 Reacties 17
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi BasBanning
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je de koekjes van de normale browser ook al delete? Of heb je het ook via een andere browser geprobeerd?
BasBanning
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 65Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes
Heb met Ccleaner zo wel de koekies opgeschoond als het register.
Helaas zonder resultaat.
Alle andere niet Ziggo/Vodafone gerelateerde webpagina's kan ik zonder problemen benaderen.
Vind het daarom ook niet nodig een andere browser te installeren.
Zo lang het probleem zich voor doet gebruik ik het inPrivate scherm van Edge.
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Oeps, dat is een lastige, hier lukt het wel in Edge.

Er lijkt toch een cookie issue te zijn of een programma wat iets blokt.
Welk antivirus gebruik je?
Gebruik je ook ad of andere blokkers?

Als eerste zou ik Browsergegevens wissen in het Edge instellingen menu, dan is ook de cache geleegd.
Werkt alles nu wel, prima.

Zo nee:
De volgende stappen die ik altijd uitvoer op een Windows machine om een probleem te vinden zijn:
CCleaner en dergelijke programma's volledig verwijderen.
Antivirus ( niet Defender ) volledig verwijderen met het verwijderprogramma van de maker, alleen verwijderen in Windows is vaak niet genoeg.
Alle blokkers volledig verwijderen.
Computer opnieuw opstarten.

Dan kijken of het wel mogelijk is om in te loggen, zo ja, dan alles wat je wilt er weer op installeren en kijken welk programma dit issue veroorzaakt.
BasBanning
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 65Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes
Bertusje
Ondanks je uitgebreide aanwijzingen is het probleem helaas niet opgelost.
Ben wel een beetje klaar met de webpagina's van Vodafone.
Voorbeelden:
-Het ene moment werd ik via de webpagina bij My Vodafone wel correct doorgeleid naar Mijn Rekeningen.
-Het andere moment verscheen er alleen maar een blanco pagina.
-Nu is ingeloggen bij My Vodafone op de normale wijze helemaal onmogelijk.
-Op de ene webpagina kan ik wel verlengen, op een andere pagina verschijnt de melding dat ik nog geduld moet hebben.
-(Gisteren abonnement verlengd met 2 jaar voor € 20,-- per maand!).
-Contract van verlenging reeds ontvangen.
-Nu geeft de mobiele app aan dat ik kan verlengen voor € 21,-- per maand.
Kortom: Er is nog het e.e.a. te verbeteren.
Om positief af te sluiten: het mobiele netwerk werkt wel naar behoren, vandaar de verlenging.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
BasBanning
Dan is het misschien goed om eens contact op te nemen met de afdeling Webcare. Stuur je ongenoegen via een privé bericht naar Facebook of Twitter. Die mensen kunnen kijken wat nu je abonnement is en misschien ook gelijk inzien wat er aan de hand is. Het is natuurlijk erg vervelend dat het niet goed gaat.

En test anders toch nog eens een andere browser. Als is het alleen maar even voor de test.
BasBanning
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 65Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes
Energieboy
Vind het niet de moeite waard er nog energie in te stoppen.
Mocht ik nog eens bij My Vodafone willen inloggen doe ik dat met wel via het inPrivate scherm van Edge.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dan is het ook goed 🙂
Hoef ik me er ook niet verder druk meer om te maken 😛
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb het bij mij ook getest met Edge. Ondervind geen problemen met inloggen en naar een andere pagina gaan in My Vodafone. Ik zal het intern aangeven dat er problemen zijn met de webpagina van My Vodafone. Je kunt dit ook altijd aangeven via de feedback knop aan de zijkant.
BasBanning
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 65Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes
Steven Heb het probleem inderdaad aangegeven via de feedback knop.
Weet niet of het gebruikelijk is dat op de melding gereageerd wordt of dat er intern mee aan de slag gegaan wordt.
Heb in ieder geval nog geen reactie ontvangen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als je het daar aangeeft, krijg je geen feedback terug. Het komt direct uit bij mijn collega's die dit beheren BasBanning
BasBanning
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 65Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes
Duidelijk.
Steven
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al een terugkoppeling BasBanning?
BasBanning
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 65Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes
Steven,
Helaas is tussen het moment van het melden van problemen middels de feedback knop geen enkele vooruitgang geboekt.
Het zelfde probleem doet zich ook voor als ik via de webpagina van Vodafone ga en bij abonnementen op sim only klik .
Ook daar komt het voortgang tot stilstand.
Eigenlijk ben ik wel klaar met de problemen.
Aangezien het inloggen via het inPrivate scherm van Edge wel probleemloos verloopt evenals het benaderen via de webpagina van het sim only abonnement gebruik ik nu deze (oneigenlijke) methode.
Vr. gr.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Snap ik BasBanning
Echter ben jij de enige die dit aankaart op dit moment.
Ik heb op mijn telefoon en laptop zojuist mijn facturen etc opgevraagd en even rond geklikt op de website en in My Vodafone. Ik kom het helaas niet tegen en kan met verschillende browsers alles openen.
Daarom is het ook een specifiek probleem wat alleen bij jou op dit moment voor komt. Edge, Chrome en IE werken bij mij perfect.
BasBanning
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 65Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes
Helaas, het is niet anders Steven
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat wij het niet kunnen oplossen en het een specifiek probleem is en de website op meerdere browsers werkt, zal ik het topic binnenkort sluiten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten. Vanuit hier is dit niet op te lossen. Het enige wat ik nog kan aanraden is om een onderzoek aan te maken via de klantenservice.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic