Ang

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen Na Update 4.2.1

Hey Allemaal,

Ik kan niet meer op internet na mn update naar 4.2.1.
Ik heb alles opnieuw ingesteld, aangezien ik hem al vaker een update heb gegeven wist ik dat dit moest. Heb hem zelfs uit en aan gezet en op vliegtuigmodus aangezien dat ook wel eens wil helpen.

Maar ik kan helaas nog steeds geen gebruik maken van mn 3g internet, ik krijg de melding dat ik geen internetabbonement heb terwijl ik toch echt zeker weet dat ik dit wel heb.

Zijn er meer mensen met dit probleem en die de oplossing voor me hebben, want is wel een beetje irritant dat het niet lukt! Ik wil heel graag weer lekker mn phone kunnen gebruiken helemaal nu ik met OV moet!!

Alvast bedankt.
3 Reacties 3
wegryp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey Allemaal,

Ik kan niet meer op internet na mn update naar 4.2.1.
Ik heb alles opnieuw ingesteld, aangezien ik hem al vaker een update heb gegeven wist ik dat dit moest. Heb hem zelfs uit en aan gezet en op vliegtuigmodus aangezien dat ook wel eens wil helpen.

Maar ik kan helaas nog steeds geen gebruik maken van mn 3g internet, ik krijg de melding dat ik geen internetabbonement heb terwijl ik toch echt zeker weet dat ik dit wel heb.

Zijn er meer mensen met dit probleem en die de oplossing voor me hebben, want is wel een beetje irritant dat het niet lukt! Ik wil heel graag weer lekker mn phone kunnen gebruiken helemaal nu ik met OV moet!!

Alvast bedankt.



Ik heb twee dagen geleden mijn iphone ontvangen en kan nog steeds internet niet op. Welke instellingen en hoe vaak ik het ook probeer, er verandert niets.
Wifi werkt overigens uitstekend, maar ja, daarvoor had ik geen abonnement op dataverkeer nodig.
Contact gezocht met klantenservices, ik werd netjes teruggebeld en ze zouden mijn probleem doorsturen naar de afdeling data. Tot op heden nog niets vernomen.

Ik hou je op de hoogte van de eventuele oplossing die ze aanbieden.
Ang
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thanx voor je reactie
wegryp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey Allemaal,

Ik kan niet meer op internet na mn update naar 4.2.1.
Ik heb alles opnieuw ingesteld, aangezien ik hem al vaker een update heb gegeven wist ik dat dit moest. Heb hem zelfs uit en aan gezet en op vliegtuigmodus aangezien dat ook wel eens wil helpen.

Maar ik kan helaas nog steeds geen gebruik maken van mn 3g internet, ik krijg de melding dat ik geen internetabbonement heb terwijl ik toch echt zeker weet dat ik dit wel heb.

Zijn er meer mensen met dit probleem en die de oplossing voor me hebben, want is wel een beetje irritant dat het niet lukt! Ik wil heel graag weer lekker mn phone kunnen gebruiken helemaal nu ik met OV moet!!

Alvast bedankt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic