Roby01

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen My Vodafone App

Ik loop al een aantal maanden met hetzelfde probleem met betrekking tot de My Vodafone App.

Het betreft de mogelijkheden die de app mij geeft, want dat is momenteel namelijk alleen mijn rekeningen bekijken.
Ik heb al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te downloadden maar dat heeft geen effect gehad.
Ook zie ik de rekeningen van de maanden maart april en mei niet.
Ik heb sinds dat ik mijn nieuwe Iphone 6s heb dit probleem dus ik denk dat het misschien iets met mijn account te maken heeft.

Zelf kom ik er niet uit dus ik zou wel wat hulp kunnen gebruiken.

Bij voorbaat dank.
Roby Arts

4 Reacties 4
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Roby01 wat vreemd dat je op dit moment alleen een deel van je rekeningen kunt bekijken! Als je inlogt via de site op My Vodafone, zie je dan wel gewoon alle gegevens?
Anonymous
Niet van toepassing
Je zou het eventueel wel kunnen laten onderzoeken door onze collega's van de klantenservice. Zij kunnen dit namelijk door spelen aan de afdeling verkoop
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Roby01 , heb je nog contact gehad met de klantenservice zoals Steven- aangaf? Zij kunnen met je meekijken in het account en het probleem eventueel doorzetten.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic