doinalou

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen My Vodafone App

Hoihoi

Mijn data is volgens de app al opgebruikt en er staat dat ik 500 mb heb in de maand terwijl dat in werkelijkheid 1 gb is.. Nu is mijn vraag: waarom geeft de app aan dat ik 500 mb heb? Als ik die overige mb's niet kan checken weet ik dus nooit wanneer ik over mijn abonnement heen zit? En op de site bij tegoed staat 'onbekend'. Lekker dan.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ronaldk

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Hoi,

Het blijkt een klein probleem te zijn in de nieuwe app. Ik heb daar contact overgehad met de servicedesk (via de chat) zie ook het draadje Verschil tussen app en abonnement

Neem even contact op met de servicedesk. Zij kunnen het een en ander voor je uitzoeken.

Groet Ronald.

Bekijk in context

1 Reactie 1
ronaldk

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Hoi,

Het blijkt een klein probleem te zijn in de nieuwe app. Ik heb daar contact overgehad met de servicedesk (via de chat) zie ook het draadje Verschil tussen app en abonnement

Neem even contact op met de servicedesk. Zij kunnen het een en ander voor je uitzoeken.

Groet Ronald.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic