Digitalwater

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen H1/360 Service

Ik weet niet hoe het zit met de rest van de gebruikers, maar ik ben het ondertussen helemaal zat met die H1.Ik heb het toestel in november 2009 aangeschaft op aanraden van de medewerkers van de Vodafone shop. Heel mooi toestel, werkt perfect, zelfde functie's als de iphone, maar dan goedkoper.NOU NIET DUS! Heb in bijna 5 maanden hooguit 2x mn mail ontvangen. Dat was toch 1 van de redenen dat ik een duurder toestel kocht. 2e reden was navigatie.Er is nooit verteld dat je hiervoor 5 euro extra per maand moet betalen. Ondertussen maar wachten op een firmware-update. Al weken beloven ze van alles en nog wat om de problemen op te lossen, maar tot nu toe nog niks...Naar de shop geweest, hier zeggen ze nog steeds dat het toestel en de 360 service perfect werkt en dat er geen problemen bekend zijn. Zal dus wel aan mn toestel liggen, en mij is geadviseerd een factory-reset te doen. Helpt niks...Constant uitloggen, en dan inloggen bij een dummy account helpt ook niet echt.En nog blijven ze de mensen die dingen aansmeren.Ik heb het ermee gehad. Ik ga na het paasweekend kijken of ik mn contract kan laten beeindigen (zonder boete).Stap over naar t-mobile voor een iPhone, die WEL werkt!!!MartijnSneek
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic