asdewit

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen Bold 9780 sinds BB storing!

Sinds de storing van BB een maand geleden heb ik allerlei problemen met mijn 9780. Internet functioneert niet altijd of heel traag, ik heb regelmatig geen bereik op plaatsen waar ik dat eerst wel had, tijdens telefoongesprekken wordt soms ineens de verbinding verbroken (terwijl ik niet verplaats), de batterij is ontzettend snel leeg en wordt ook niet goed uitgelezen; regelmatig staat de 'teller' op zo'n 30%, waarna hij ineens uitschakelt omdat de batterij helemaal leeg zou zijn. Ook is het toestel meerdere malen vastgelopen terwijl dat nooit eerder gebeurd is voor de storing (ik heb het toestel sinds januari 2011). Updaten en diverse programma's verwijderen en/of opnieuw installeren maakt dit allemaal niet beter. Daarbij is in mijn omgeving nog een persoon met exact hetzelfde toestel, in bezit sinds december 2010 met een vodafone abonnement en hij ondervindt dezelfde problemen. Ook wij hebben ons vertrouwen in BB volledig verloren en gaan hierna zeker overstappen op een ander merk, maar intussen loopt ons abonnement bij vodafone nog iets langer dan een jaar door.
 
Daarom bij deze de vraag of de technische dienst ons verder kan helpen met deze problemen, of dat het toestel niet terug te brengen valt naar de oude staat.
 
Bij voorbaat dank,
 
Annelieke.
4 Reacties 4
daphnev8

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi hoi,
 
ook ik heb nog steeds problemen na de storing............
de batterij is opeens binnen een dag leeg terwijl ik er niks mee doe nu is de mijne een bold 9700 en bijna 2 jaar oud,
en ben altijd zeer tevreden met dit toestel geweest!
 
ik weet niet of het met de storing te maken heeft gehad,maar het is inderdaad wel erg toevallig....
miss kan je m op laten sturen?
heb er voor de rest ook niet veel verstand van maar hoop dat het opgelost wordt voor je!
 
 
gr daf
 
 
MilanE

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Annelieke en Daphne!

Vervelend dat jullie allebei problemen hebben met je Blackberry! Het is inderdaad toevallig dat deze problemen begonnen na de storing, alhoewel de kans klein is dat zo'n storing voor batterijproblemen zorgt.

Annelieke; je hebt het ook over updaten, betekent dit dat je al via de Blackberry Desktop Software je telefoon geupgrade hebt? Zo nee, dan is dit misschien handig om te proberen nog!

Mocht je de Blackberry Software nog niet hebben, deze is te vinden op de volgende site:

http://nl.blackberry.com/services/desktop/

Als de problemen blijven is het inderdaad handig even met je Blackberry langs een Vodafone-winkel te gaan zodat ze er daar naar kunnen kijken.


Groeten,

Milan

Moderator
Vodafone Forum

asdewit
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja, zoals gezegd staan alle updates die er zijn er al op bij mij. Maar gisteren toch weer ineens de batterij leeg terwijl hij op ~30% stond. Nog tips? Opsturen is geen optie, beter elke dag aan de stekker dan 6 weken onbereikbaar.
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey Annelieke,

Wat je kan proberen (omdat het probleem bij de batterij ligt) is misschien een nieuwe batterij kopen? Ik heb het nagevraagt voor je en het probleem en de Blackberry Storing zijn niet met elkaar gerelateerd. Ook een andere optie is dat je hem inderdaad ter reperatie aanbied bij de Vodafone winkel. Maar dan ben je hem inderdaad 4 weken kwijt.

Ow de batterij kan je kopen via http://nl.shopblackberry.com/, zij zijn een officiele webshop van Blackberry.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic