Jeffrey87

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen 2G én 3G in Utrecht

Goedemiddag,
 
Ik heb al heel veel wegen bewandeld om tot een oplossing te komen, maar tot op heden is dit dus nog steeds niet gelukt.
 
Ik zit met het volgende probleem:
 
Ik woon én werk in Utrecht-Centrum, en hier is sinds 27 januari 2012 een probleem met het 3G netwerk. Er is een 3G mast uitgevallen, waardoor de dekking ontzettend slecht is, en je vrijwel niet kunnen bellen óf internetten. Nu heb ik mijn toestellen (iPhone 4 en iPhone 4S) op 2G geforceerd, wat normaal gesproken er voor zou moeten zorgen dat je gewoon kunt bellen.
 
Helaas is dit dus niet zo. Het 2G netwerk geeft namelijk ook problemen. Gesprekken vallen vaak weg, of de gesprekskwaliteit is van een dusdanige kwaliteit dat allebei de partijen elkaar niet goed kunnen verstaan, terwijl er gewoon vol bereik is.
 
Op sommige momenten is er gewoon goede 3G dekking, maar ook dan is het huilen met de pet op. Niet kunnen bellen en ook niet kunnen internetten.
 
De klantenservice geeft aan dat er inderdaad een storing is in Utrecht, maar dat hier voorlopig nog geen oplossing voor is.
 
Iedere keer wijzen ze naar artikel 6 van de Algemene Voorwaarden. Leuk hoor, die algemene voorwaarden, maar ik beroep me op mijn consumentenrecht: een leverancier en/of verkoper dient een deugdelijk product en/of dienst te leveren.
 
Inmiddels speelt het probleem al 1.5 maand, en ben ik het gewoon helemaal zat. SSV heeft al een brief gehad, maar 30 dagen wachten op een antwoord?
 
Please Vodafone, kom eens met een goede oplossing, en blijft niet zeggen: "We zijn er mee bezig, meer weten we niet".
 
Het gaat om postcode gebied 3511. Gaarne e-mailen of DM'en als jullie meer info willen hebben!

Groet,
 
Jeffrey
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Topic gesloten gezien het Forum bedoeld is voor technische vragen.

Tevens is er al een brief naar SSV verzonden waar nog geen reactie op is gekomen.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic