Fatih1990

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem

Ik heb een vodafone red 2 gig
Ik heb nu 10.51 overige kosten en dat allemaal aan data
Terwel ik nog 788 mb overheb
Had hierover gebeld van de week zw zeiden dit komt goed
Maar de kosten gaan alleen maar omhoog kunnen jullie hier na kijken
Ik begrijp het niet eerst kon je via fb een hulp inschakelen en nu via een forum waar gaat het hewn met vodafone
4 Reacties 4
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Fatih1990,

Op het forum kunnen ze u met dit probleem niet helpen omdat op het forum alleen meegedacht kan worden of advies kan worden gegeven.

Als u al gebeld heeft met de klantenservice waarbij aangegeven is dat het goed zou komen dan kunt u hier ook van uit gaan. Als u het niet vertrouwt dan kunt u het beste even terug bellen met de klantenservice voor een bevestiging m.b.t. de onterechte kosten. Als u besluit niet te bellen dan zou u even de facturen in de gaten moeten houden of dit daadwerkelijk in rekening is gebracht of niet.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Fatih1990,

Via het Forum kunnen we je niet helpen met individuele problemen. Het Forum is er voor klanten, door klanten. Andere forumgebruikers moeten dus antwoord kunnen geven op je vraag. Aangezien dit bij jou niet het geval is, raad ik je toch aan contact op te nemen met de klantenservice. Het is overigens nog steeds mogelijk je vraag via Facebook te stellen. Echter worden privéberichten alleen op ons verzoek beantwoord. Stel je vraag daarom eerst op de tijdlijn.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic