Hoi
William73 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend allemaal en sterkte de komende tijd.
Wat ik nu ga zeggen is nog vervelender want dit is een Community voor vragen over Vodafone en je hebt een vraag over Ziggo. Voor vragen over Ziggo moet ik je echt doorverwijzen naar de
Community van Ziggo. Die kunnen namelijk de aanvragen bekijken en je verder helpen. Dit kunnen ze niet bij Vodafone
😞Daarom kan je het best direct je vraag daar stellen en als je nu slim bent dan zet je in het bericht dat ik, Energieboy, je hebt doorverwezen naar de
Community van Ziggo en dan zet je in het bericht ook gelijk: @Lycke Ziggo wil jij me hiermee helpen. (als je @ zet dan kan je Lycke ingeven en dan komt er vanzelf Lycke Ziggo te staan).
Ik had het liever anders gedaan maar er is geen andere mogelijkheid of weg. Zou je dat willen doen aub, dan ben je echt het snelst geholpen. Je kan je vraag hier stellen: https://community.ziggo.nl/stel-je-vraag-211
Succes en laat even weten of het is gelukt. Je moet echt op die andere Community zijn, sorry.
Maar met de hulp van Lycke zal het zeker wel lukken
😉