rrgrtn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem

Beste,

Helaas zit ik met een probleem, kort geleden heb ik een ander abonnement bij Vodafone genomen nadat ik jaren
het zelfde nummer heb gehad.

Nu heb ik ondervonden dat mijn email mij vraagt om een 2 staps verificatie te versturen naar mijn nummer, dit blijkt echter mijn oude nummer te zijn die ik niet meer heb, ik heb al geprobeerd mijn email te recoveren zonder success en ik weet dus nu niet hoe ik dit moet oplossen.

Met vriendelijk groet,
Rory
2 Reacties 2
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi rrgrtn,

Ohjee, dat klinkt niet goed! Ik raad je aan even contact met ons op te nemen via telefoon, Facebook of Twitter. We kunnen dan in het systeem kijken wat er precies misgaat. Via het forum is dat helaas niet mogelijk.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic