jordievh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem zou zijn opgelost maar toch een rekening.

Geachte Vodafone,

Ik ben in Augustus met een probleem geweest en dat probleem was een plotseling hoge rekening, ik heb toen met meerdere medewerkers gesproken en heb mijn gegevens door gegeven. Dezelfde dag werd ik nog gemaild door een van jullie medewerkers dat er telaat/geen sms is verstuurd (waarschuwings sms), nou prima dat kan een keer gebeuren, ook stond er in de mail ik citeer "Dit houdt in dat ik een case voor jou ga aanmaken, zodat de kosten wat teveel in rekening zijn gebracht niet in rekening worden gebracht.Ik hoop jou voldoende geïnformeerd te hebben."

Tot mijn grote verbazing zijn de extra kosten gewoon in rekening gebracht.. ik hoop dat mijn probleem alsnog opgelost kan worden

Mvg Jordie van Hien


3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @jordievh
Bedankt voor je berichtje.
Wij kunnen een creditering op 2 manieren verwerken:
1. Korting op je volgende rekening
2. Via een creditnota

Bij optie 1 is het verhaal helemaal duidelijk, je ziet het bedrag als korting verwerkt en het wordt verrekend met de incasso.
Bij optie 2 ontvang je de volgende rekening en een creditnota (die kan later komen) maar verrekenen we het te ontvangen bedrag met de incasso van de bankrekening. Je zou het dus moete zien als je het afschrift van de bank erbij pakt.

Groeten, Per

jordievh
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Per,

Ik heb verder helemaal geen verdere uitleg gekregen en ben ook niet op de hoogte gesteld..
Hoe word dit nu opgelost?

Mvg Jordie van Hien
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @jordievh
Ik kan zo niet beoordelen op welke van de 2 manieren de creditering is verwerkt. Dat kan ook niet via een forum. Voor deze informatie wil ik je verwijzen nar de chat of telefoon. Wat ik voor je kan doen is uitleggen welke mogelijkheden we hebben om een creditering te verwerken. Wellicht wordt het allemaal duidelijk(er) als je de bankafschriften naast de rekeningen legt.

Groetjes en succes, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic