JvdH1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem met opwaarderen

Hallo Vodafone.

Ik heb gisteren bij Kruidvat een opwaardeercode gekocht nadat mijn vorige tegoed op raakte. Echter bij het invoeren van *102*CODE# is het niet mogelijk om ook maar te bellen, want ik krijg slechts een klein tekstbalkje "Ongeldig noodnummer". Ook gebeurt dit bij het bellen naar 1200.

Wat is dit voor probleem en wat kan ik er aan doen?
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Wat er precies gebeurt durf ik je niet te zeggen. Het kan verschillende oorzaken hebben.
Als je het toestel herstart werkt het dan of blijf je deze melding krijgen?
JvdH1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Steven. Helaas lost herstarten het probleem niet op.
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice zodat zij kunnen controleren of het nummer actief is en of het tegoed erbij op staat.

Je zou ook één kruistest kunnen doen hierbij gaat jouw simkaart in één ander type merk en toestel en de werkende in die van jouw. Hiermee sluit je uit of het aan het toestel ligt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic