Barter

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem met mijn abonnement met de promotie

Ik weet niet of ik op het juiste onderwerp zit maar ik hoop het ik heb een behoorlijk probleem.Ik heb vorig jaar een nieuw abonnement afgesloten een Sizz bij de Belcompany-nu Vodafone.Het eerste jaar prima maar vorige maand hebben ze dubbel geld afgeboekt van mijn rekening na bellen met de klantenservice blijkt dat er bij Vodafone niks bekend is over 2 jaar promotie.Ze stuurden mij terug naar Belcompany , na diverse telefoontjes was alles duidelijk en ze zouden alles regelen.Na nogmaals diverse telefoontjes ben ik er vandaag maar heen gegaan er is nog niks opgelost ze zeggen het ligt allemaal aan Vodafone wat een lachertje ze zijn nu toch Vodafone ! Op mijn contract staat duidelijk promotie 24 maanden ook bij hun in de computer nu is mijn vraag waarom duurt dit nu al ruim 4 weken ?? Ik heb vandaag ee sms gehad en er word niks terugbetaald en ik hoor nergens niks van alleen u moet geduld hebben. Maar hoelang nog ?? Mijn vertrouwe in de medewerker van Belcompany tevens dezelfde die dit heeft afgesloten is onder het nulpunt maar ik wil echt graag dat dit opgelost word.Iedereen vast bedankt voor de hulp en eventueel advies.
1 Reactie 1
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Barter,

Dit is inderdaad een probleem waarbij wij op dit forum alleen maar advies kunnen geven omdat over het algemeen alleen gebruikers actief zijn op het forum en de Vodafone medewerkers en Moderators geen persoonsgegevens mogen vragen om dit voor u in te zien.

U heeft in ieder geval het contract zwart op wit en dit is het bewijs wat u goed moet bewaren. Ik wil u als advies meegeven dat als u belt met de klantenserivce over gevoelige onderwerpen zoals dit dan kunt u het beste vragen voor een bevestiging per e-mail en vragen wanneer deze bevestiging binnekomt. Als dit vraagt en u ontvangt het niet op het juiste moment weet u meteen of er iets aan de hand is of niet.

Ik had het probleem graag voor u opgelost maar hiervoor moet u toch echt daadwerkelijk bij de winkel of de klantenservice zijn.

Met vriendelijke groet,
MrMister


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic