kimm038

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem met beltegoed

Hallo,

ik heb zaterdag 10 euro opgewaardeerd en toen wou ik spoedtegoed aanvragen zodat ik genoeg had om mijn bb blox te verlengen, maar dat kon niet want ik was nog niet langer dan 3 maanden geregistreerd met dit nummer..dus ik ging maandag nog een keer 10 euro opwaarderen, en toen kreeg ik een sms met; uw prepaid tegoed is 10,06 terwijl er 20 euro op hoort te staan dan ( ik heb de smsjes nog waarmee ik kan aantonen dat ik 20 euro btg heb opgewaardeert), 
Het was al 's avonds dus ik dacht ik bel morgen vodafone wel even op, en toen ik vandaag weer op mn beltegoed keek had ik nog maar een paar cent beltegoed over van de 20... Ik  hoop dat ik geholpen kan worden! 

Groetjes
5 Reacties 5
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Ik zou eens een facebook bericht achterlaten op de site van Vodafone Nederland (facebook)
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
kimm038 schreef:
... en toen kreeg ik een sms met; uw prepaid tegoed is 10,06 terwijl er 20 euro op hoort te staan dan ( ik heb de smsjes nog waarmee ik kan aantonen dat ik 20 euro btg heb opgewaardeert),
Het was al 's avonds dus ik dacht ik bel morgen vodafone wel even op, en toen ik vandaag weer op mn beltegoed keek had ik nog maar een paar cent beltegoed over van de 20...
Hoi Kimm038,

Wat zonde van je beltegoed :(. Waarschijnlijk heeft je toestel contact gemaakt met het internet zonder dat je het in de gaten had. Als je geen Internet BloX aan hebt staan is het verstandig om internet voor je telefoon te blokkeren. Smartphones maken regelmatig automatisch contact met het datanetwerk voor bijvoorbeeld updates.
Neem even contact met ons op via Facebook of Twitter. Dan kunnen we met je gegevens kijken wat er precies gebeurd is.

Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hey Kim,

Ik zie dat je bericht nog open staat op ons forum.
Was het nog gelukt om contact op te nemen met de 24/7 Web Crew? Is het nu opgelost?
Loko

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mijn blackberry blox wil ook maar niet activeren. Ik heb alles geprobeerd, maar krijg geen bevestiging dat de blox is geactiveerd.
Er word na een tijdje aangegeven dat er een technische storing is. Verder heb ik de web blox ook geprobeerd activeren daar geeft hij precies de zelfde storing aan.

Nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik ben vorige keer mijn beltegoed aan heel dit gedoe kwijtgeraakt,  zonder er gebruik van te kunnen maken.

Verwacht zo snel mogelijk een oplossing van Vodafone.

MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Loko, welkom op het vernieuwde forum van Vodafone. Helaas kan ik je hier niet om gegevens vragen en adviseer ik je te bellen met de Vodafone Smartphone Crew. Mijn collega's kunnen aan de hand van je gegevens het probleem oplossen. Mocht je niet willen bellen kan ik je nog doorverwijzen naar mijn collega's van de 24/7 Webcrew. Hier kun je een bericht plaatsen via Twitter of Facebook. Laat me even of het gelukt is 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic